• Άραγε, μπορεί να γίνει «ανώδυνα» η επέκταση της αστικής περιοχής στην Καβάλα; Η απόφαση αυτή αποτελεί «κυριαρχικό δικαίωμα» του Δήμου Καβάλας, το οποίο δεν έχει ασκήσει έως σήμερα. Ο βασικός (και πιθανόν μοναδικός) λόγος είναι, διότι θα προκληθεί «σύγκρουση» με το ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Νομού Καβάλας, το οποίο θα προστατέψει το «κεκτημένο» της επιβατικής κίνησης που έχει στα προάστια της πόλης. Διότι, οι οικισμοί της Νέας Καρβάλης, του Χαλκερού, η Άσπρη Άμμος, το Παληό, ακόμα και ο Αμυγδαλεώνας, θεωρούνται μεγάλα προάστια της Καβάλας.
  • «Η αστική περιοχή της Καβάλας αρχίζει από τα Κοιμητήρια (σ.σ. νεκροταφείο) μέχρι τον Άγιο Σίλα διοικητικά», σχολίασε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, Γιάννης Χαλεπιάδης, ο οποίος συναντήθηκε προσφάτως με τη δήμαρχο, Δήμητρα Τσανάκα, για να συζητήσουν, μεταξύ άλλων, την αναδιάρθρωση των αστικών γραμμών.
  • Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών ανέφερε ότι συμπολίτες ζητούν να γίνει επέκταση των αστικών γραμμών προς το Παληό και τη Νέα Καρβάλη. Εμείς θα προσθέσουμε το Χαλκερό και τον Αμυγδαλεώνα, όπου κατοικούν πολλοί Καβαλιώτες, που καθημερινά μετακινούνται με τα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα τους στην Καβάλα, γιατί εργάζονται στην πόλη, επισκέπτονται την αγορά, τις Υπηρεσίες, τις τράπεζες, τους γιατρούς κ.λπ. Επίσης, αρκετοί μαθητές που κατοικούν στον Αμυγδαλεώνα φοιτούν σε σχολεία της Καβάλας, ή παρακολουθούν φροντιστήρια στην πόλη.
  • Αντιλαμβάνεστε ότι η επέκταση των αστικών γραμμών στα προάστια της Καβάλας, θα επιφέρει σημαντικό πλήγμα στην επιβατική κίνηση, άρα και στα έσοδα, του ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών, που εξυπηρετεί τις περιοχές αυτές. Στην περίοδο που διανύουμε, η παραμικρή απώλεια εσόδων είναι «μαχαιριά» για κάθε επιχείρηση.
  • Η άποψη μας είναι, ότι η επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στο Παληό, στη Νέα Καρβάλη, στο Χαλκερό και στον Αμυγδαλεώνα, θα εξυπηρετήσει καλύτερα το επιβατικό κοινό. Αλλά, δεν γνωρίζουμε εάν αυτός ο λόγος, είναι αρκετός για να αποφασίσει η δημοτική αρχή του Δήμου Καβάλας την επέκταση της αστικής περιοχής. Εάν πάρει την απόφαση αυτή, όμως, πρέπει να δώσει χρόνο στις διοικήσεις των δύο ΚΤΕΛ (Υπεραστικού και Αστικού), ώστε να προσαρμόσουν τη λειτουργία τους στις αλλαγές που συνεπάγεται η τροποποίηση των ορίων του αστικού ιστού.
  • Η επέκταση της αστικής περιοχής και η ίδρυση νέων αστικών γραμμών προς τους προαναφερθέντες οικισμούς, θα επιφέρει αναδιάρθρωση στο υφιστάμενο δίκτυο αστικής συγκοινωνίας, η οποία πρέπει να γίνει με μεγάλη προσοχή και να είναι καλά μελετημένη. Θεωρούμε ότι η επέκταση της αστικής συγκοινωνίας προς τη Νέα Καρβάλη, το Χαλκερό, το Παληό και τον Αμυγδαλεώνα, θα συμβάλλει στη μείωση των Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων που εισέρχονται καθημερινά στην πόλη και συγχρόνως, θα προσφέρει μεγάλη ανακούφιση στο ζήτημα της στάθμευσης. Όσον αφορά το ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών, πρέπει να στραφεί σε άλλες γραμμές, για να καλύψει την απώλεια εσόδων και να αναπτυχθεί τα επόμενα έτη.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ