-Έως ότου αρχίσει η επένδυση στο λιμάνι «Φίλιππος Β», που περιλαμβάνει και την κατασκευή κτηρίων για τις Υπηρεσίες, αναρωτιέμαι γιατί ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας δεν βρίσκει μία χρηματοδότηση, από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ίσως, για να διαμορφώσει το εγκαταλελειμμένο κτίσμα του απεντομοτηρίου, με σκοπό να λειτουργήσει, προσωρινά, ως τελωνιακός σταθμός.

-Τα βαρέα οχήματα συνεχίζουν να εισέρχονται στην πόλη της Καβάλας και να κατευθύνονται προς το Τελωνείο στο λιμάνι «απόστολος Παύλος». Εδώ και χρόνια, το λιμάνι «απόστολος Παύλος» λειτουργεί μόνο για την εξυπηρέτηση της πορθμειακής γραμμής Καβάλας-Πρίνου και της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τα νησιά του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου, αλλά το Τελωνείο παραμένει στην θέση του!

-Μερικοί δεν θέλουν να καταλάβουν ότι, δεν μπορεί να συνεχιστεί η κίνηση βαρέων οχημάτων μέσα στην πόλη και δεν βοηθούν να πάρει «ανάσα» η Καβάλα! Υπάρχει ένα άδειο κτίσμα στο εμπορικό λιμάνι, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί έως ότου ο παραχωρησιούχος κατασκευάσει το καινούργιο Τελωνείο. Και τότε, οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας αυτής θα μεταφερθούν στο λιμάνι «Φίλιππος Β».

-Πόσα χρήματα χρειάζονται, αγαπητά μέλη της διοίκησης του Ο.Λ.Κ., για να διαμορφωθεί μία αξιοπρεπής στέγη για το προσωπικό του Τελωνείου στο «απεντομοτήριο»; Και πόσο χρόνο θα πάρει η διαμόρφωση του κτίσματος; Κάντε μία μελέτη και υλοποιήστε το έργο. Εκτός κι αν η επένδυση αρχίσει σύντομα και κατασκευαστούν τα κτήρια για το Τελωνείο και το Λιμεναρχείο. Έχετε γνώση για την έναρξη των έργων αυτών στο λιμάνι «Φίλιππος Β»;

-Ο πρόεδρος του Ο.Λ.Κ., Γιώργος Φιλόσογλου, διετέλεσε δημοτικός σύμβουλος και αντιδήμαρχος στον Δήμο Καβάλας. Γνωρίζει το πρόβλημα με την κίνηση των βαρέων οχημάτων στους λιγοστούς κεντρικούς δρόμους της πόλης, που το καλοκαίρι ασφυκτιούν από τα χιλιάδες τροχοφόρα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ