-Δύο αιτήματα που υπέβαλαν στην επικεφαλής του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη οι τοπικοί άρχοντες, είναι η κατασκευή καινούργιων λιμανιών στην Κεραμωτή και στη Θάσο. Τα λιμενικά έργα, καρντάσια, είναι μεγάλα και δαπανηρά έργα. Με τα γραφειοκρατικά δεδομένα στην Ελλάδα, θα περάσουν χρόνια, ίσως και δεκαετίες, για να κατασκευαστούν καινούργια λιμάνια στη Θάσο και την Κεραμωτή.

-Όσον αφορά την Θάσο, πρέπει να αποκτήσει ένα λιμάνι στο οποίο θα μπορούν να προσεγγίζουν με ασφάλεια μεγαλύτερα πλοία, από αυτά που εκτελούν τα δρομολόγια στη γραμμή Λιμένα-Κεραμωτής. Όπως κρουαζιερόπλοια και πλοία της ακτοπλοΐας.

-Θα συμφωνήσω με τη δήλωση που έκανε ο δήμαρχος, Λευτέρης Κυριακίδης, ότι η Θάσος δεν έχει λιμάνι, αλλά μία προβλήτα για τα φέρι μπόουτ. Και είναι η «ναυαρχίδα» του τουρισμού στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης! Ο Δήμος Θάσου έχει δημοτικό λιμενικό ταμείο, ας το αξιοποιήσει για να γίνει το καινούργιο λιμάνι, που είναι έργο πνοής για το νησί.

-Όσον αφορά την Κεραμωτή, προτάθηκε, όπως αναφέρει δελτίο Τύπου του Επιμελητηρίου Καβάλας, να κατασκευαστεί καινούργιο λιμάνι εκτός του οικισμού. Έτσι, η Κεραμωτή θα μπορέσει να αναπτυχθεί τουριστικά.

-Το πρόβλημα με τα βαρέα φορτηγά και τον μεγάλο αριθμό οχημάτων και επιβατών, που διακινούνται από το πορθμείο, κυρίως την τουριστική περίοδο, είναι πραγματικά οξύ. Και προκαλεί «αναστάτωση» στην καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών του οικισμού.

-Εγώ θα κάνω μία ρηξικέλευθη πρόταση στους τοπικούς άρχοντες. Να μην κατασκευαστεί καινούργιο λιμάνι. Το σημερινό να μετατραπεί σε καταφύγιο αλιευτικών και τουριστικών σκαφών και να καταργηθεί το πορθμείο! Όλα τα δρομολόγια προς τη Θάσο, να γίνονται από το λιμάνι Καβάλας και τα βαρέα οχήματα να μετακινούνται, είτε από το λιμάνι Νέας Περάμου, είτε από το λιμάνι «Φίλιππος Β».

-Έτσι, θα πάψει ο (αθέμιτος) ανταγωνισμός μεταξύ των δύο σημερινών πορθμειακών γραμμών, θα αναβαθμιστεί η γραμμή Καβάλας-Θάσου και θα απαλλαγεί η Κεραμωτή από τα βαρέα φορτηγά και την υπόλοιπη κίνηση. Και τα χρήματα για την κατασκευή του καινούργιου λιμανιού, να αξιοποιηθούν για να γίνει το σύγχρονο αλιευτικό και τουριστικό καταφύγιο. Ιδού η Ρόδος, καρντάσια τοπικοί άρχοντες, θα τολμήσετε να κάνετε το πήδημα;

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πριν πετάξει ο κάθε ένας την …. “εξυπνάδα” του μήπως να σκέφτεται μερικά απλά πραγματα, όπως ότι η προτεινόμενη διαδρομή είναι περίπου δυόμιση φορές μεγαλύτερη, και ότι η περιπέτεια για τους ανατολικά προσεγγίζοντας είναι περίπου 50 χιλιόμετρα!

  2. Αν καταργηθεί το λιμάνι της Κεραμωτής θα χάσει πάρα πολύ πελατεία η Θάσος και η Κεραμωτή από Ξάνθη, Κομοτηνή και τα Βαλκάνια!!! Να το σκεφτείτε καλά. Εμείς ήμαστε 7 μελης οικογένεια που ερχόμαστε πολύ και αν χρειαστούμε να πάμε στην Καβάλα με 2 αμάξια θα πάμε Ασπροβάλτα η Χαλκιδική παρά Θάσο λόγω τα χρήματα για την διαδρομή και την διαφορά του φέρι.

  3. Από τις χειρότερες προτάσεις που θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ανεβάζει το κόστος τον χρόνο και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της διαδρομής ξεχνάτε ότι για να προσεγγίσεις το λιμάνι της Καβάλας περνάς μέσα από την πόλη δημιουργώντας έξτρα κυκλοφοριακό στην πόλη και το πλοίο βγαίνει στον Πρίνο και όχι στον λιμένα 15′ λεπτά μακριά.

  4. Αν καταργηθει το πορθμειο Κεραμωτης -Θασου αγαπητε συντακτη …..θα κανεις μονος σου διακοπες στη Θασο …μαζι με τους φιλους σου!!!

  5. Αυτο που γράφεις θα κόψει το νησί από την υπόλοιπη Καβάλα, έξοδα, χρόνος και κυρίως ο κακός καιρός θα κάνει τη Θάσο το χειμώνα ότι έγινε η Λεκάνη και ο Κεχροκαμπος από την ανικανότητα των “υπευθύνων” να κάνουν έναν δρόμο της προκοπής στα ορεινά.

  6. Αντί δύο λιμανιών να γίνει γέφυρα από Κεραμωτή θα αυξηθη η προσβασημοτιτα στο νησί και θα γλιτώσουμε την ταλαιπωρία αλλά μπορούμε να τα βάλουμε με τους πλοιοκτήτες?

  7. Για να γίνει καινούργιο λιμάνι στη Κεραμωτή θα περάσουν τουλάχιστον δέκα χρόνια μέχρι την αποπεράτωση του νέου λιμανιού,ως τότε όταν ξεκινήσει το έργο το πορθμείο να μεταφερθεί στη Καβάλα μέχρι να γίνει το νέο λιμάνι.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ