Οι βουλευτές ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Καβάλας, Δημήτρης Εμμανουηλίδης, Κώστας Μορφίδης, Γιώργος Παπαφιλίππου, απέστειλαν το ακόλουθο δελτίο Τύπου, σχετικά το ατύχημα στο οδόστρωμα της οδού Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού στην Καβάλα: Με απόφαση του γενικού γραμματέα Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης [3884/5-9-2007, ΦΕΚ Β’ 1970/2007], σε συνδυασμό με το άρθρο 7 παρ.3,4,5 και 6 του νόμου 3481/2006, αποκλειστικά αρμόδιος για τη συντήρηση και τη λειτουργία της οδού Νυρεμβέργης (Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού) της Καβάλας, είναι ο Δήμος Καβάλας. Συνεπώς, η αρμοδιότητά του περιλαμβάνει και το τμήμα της γέφυρας που κατέρρευσε.Το γεγονός αυτό όφειλε να το γνωρίζει η δήμαρχος, κ. Τσανάκα και να μην προσπαθεί να αποσείσει τις ευθύνες της. Αναζητώντας «σωσίβιο» στο προσωπικό της «ναυάγιο», βρήκε αυτόκλητο υπερασπιστή τον περιφερειάρχη, κ. Μέτιο, ο οποίος στην κοινή τους συνέντευξη, ισχυρίστηκε παραπλανητικά ότι, η γέφυρα ανήκει ιδιοκτησιακά στο δημόσιο, αποσιωπώντας την εκ του νόμου υποχρέωση του Δήμου για τη συντήρηση και τη λειτουργία της. Και όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι σε αλλεπάλληλα δημοτικά συμβούλια υπήρξαν επισημάνσεις και αναφορές για την επικινδυνότητα της εν λόγω γέφυρας.

Στη συνέχεια, η δήμαρχος, κ. Τσανάκα, επιδιδόμενη στην προσφιλή τακτική της, του «απόψε αυτοσχεδιάζουμε», αιφνίδια και για λόγους που σκόπιμα αποσιωπήθηκαν στην κοινή συνέντευξη που παρέθεσαν τη Δευτέρα 12/11/2018, αποφάσισαν από κοινού να αναθέσουν την έρευνα των αιτίων στο Τ.Ε.Ε. Παράρτημα Ανατολικής Μακεδονίας. Επιπρόσθετα, ανακοίνωσαν την απόφασή τους, να αναλάβει η Περιφέρεια την επίσπευση της αποκατάστασης της ασφαλούς λειτουργίας της γέφυρας. Αντιθέτως, η σύσκεψη που είχε προηγουμένως συγκαλέσει η δήμαρχος, παρουσία των υπουργών, των βουλευτών, του αντιπεριφερειάρχη και υπηρεσιακών παραγόντων, για την αναζήτηση της εγκυρότερης λύσης, με παράλληλο ζητούμενο την επίσπευση της αποκατάστασης ασφαλούς λειτουργίας της γέφυρας, είχε καταλήξει σε εντελώς διαφορετικές αποφάσεις: την όλη ευθύνη (πραγματογνωμοσύνη για τα αίτια-μελέτη-αποκατάσταση) να την αναλάβει η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», εξαιτίας της αναμφισβήτητης επιστημονικής επάρκειας για θέματα σχετικά με το εν λόγω πρόβλημα.

Σημειωτέον ότι, η πρακτική που τελικώς επέλεξαν Μέτιος-Τσανάκα, είναι αυτή που επέφερε τα «ζηλευτά» αποτελέσματα στην περίπτωση της κατάρρευσης της γέφυρας του Κομψάτου στην περιοχή του Ιάσμου, καθώς έπρεπε να περάσουν δύο χρόνια μετά την κατάρρευση, ώστε να προκηρύχθεί η μελέτη για την αποκατάστασή της, κοινώς «φέξε μου και γλίστρησα». Στο πλαίσιο της αναζήτησης σοβαρότητας του Δήμου, είμαστε υποχρεωμένοι να δηλώσουμε ότι, θα αναζητηθούν και θα αποδοθούν οι ευθύνες, σε κάθε υπεύθυνο που επέδειξε εγκληματική ανευθυνότητα, όσο κι αν η δημοτική αρχή προσπαθεί να τις αποσείσει».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.