Ο δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, υποδέχτηκε στο Δημαρχείο, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, τον μητροπολίτη Μύρων και έξαρχο Λυκίας, κ. Χρυσόστομο. Συζήτησαν για θέματα που αφορούν το νησί, ενώ προτάθηκε στον κ. Χρυσόστομο, η διοργάνωση μιας ημερίδας για τον άγιο Νικόλαο, τον πολιούχο άγιο της Θάσου. Ο δήμαρχος, σε ανάμνηση της επισκέψεως του μητροπολίτη, πρόσφερε ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου και έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Με ιδιαίτερη τιμή υποδεχθήκαμε, στην έδρα του Δήμου, τον σεβασμιώτατο μητροπολίτη Μύρων, υπέρτιμο και έξαρχο Λυκίας, κ. Χρυσόστομο, έναν από τους πλέον επιφανείς ιεράρχες της Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας. Η παραμονή του στο νησί μας αποτελεί ευλογία και παρακαλούμε να μεταφέρει την υιική μας αγάπη και αφοσίωση στον οικουμενικό πατριάρχη, κύριο Βαρθολομαίο, η επίσκεψη του οποίου, ακόμα και σήμερα, παραμένει ζωντανή τόσο στο μυαλό, όσο και στην ψυχή μας». Στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, Σταύρος Τσολάκης και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου, Δημήτριος Μανίτσας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ