Με λαμπρότητα και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στον προαύλιο χώρο του ιερού ναού αγίου Παύλου, η επετειακή εκδήλωση με τίτλο: «Απόστολος Παύλος-Το πρώτο βήμα στην Ευρώπη-100 χρόνια Ιερού Ναού Αγίου Αποστόλου Παύλου», στο πλαίσιο των εορτασμών για την συμπλήρωση 100 ετών από τα εγκαίνια του ιερού ναού και της απελευθέρωσης της Καβάλας. Όπως αναφέρει δελτίο Τύπου, την εκδήλωση προλόγισε ο γενικός αρχιερατικός επίτροπος, πρωτοπρεσβύτερος Γεράσιμος Φυλακτάκης, ο οποίος εξήρε την συμβολή του αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θεόδωρου Μαρκόπουλου, αναφέροντας ότι: «Μόλις του ετέθη η προοπτική της εκδήλωσης, η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας ανέλαβε την υλοποίησή της. Η Εκκλησία γνωρίζει να τιμά εκείνους που στηρίζουν το έργο της».

Ο μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, κ. Στέφανος, προχώρησε στην απονομή του «Χρυσού Μεταλλίου του αποστόλου Παύλου» στον Θεόδωρο Μαρκόπουλο, ως αναγνώριση της προσφοράς και της συνεργασίας του με την τοπική Εκκλησία. Ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας ευχαρίστησε για την τιμητική διάκριση και είπε: «Η άποψη της Περιφέρειας είναι, ότι δεν προσφέρουμε εμείς στην Εκκλησία, η Εκκλησία προσφέρει στον τόπο μας». Επεσήμανε την ανάγκη συνέχισης της κοινής προσπάθειας λέγοντας ότι: «Όσο περισσότερο εργαζόμαστε τηρώντας τις αρχές και τις παραδόσεις μας, τόσο περισσότερο δικαιώνουμε εκείνους που μόχθησαν πριν από εμάς».

Η εκδήλωση περιλάμβανε έργα του Ηλία Ανδριόπουλου, υπό την διεύθυνση του Δημήτρη Καρβούνη, με την συμμετοχή της διεθνούς φήμης σοπράνο Θεοδώρας Μπάκα, της ορχήστρας και των χορωδιών του Μουσικού Σχολείου Καβάλας, καθώς και τοπικών χορωδιακών συνόλων: “Synphonia” του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Καβάλας, της χορωδίας του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Νέας Περάμου και του γυναικείου πολυφωνικού συνόλου «Μελλίρυτες» Μουσικοχορευτικού Συλλόγου το «Πράβι». Το μουσικό πρόγραμμα πλαισιώθηκε με τις απαγγελίες του Αλέξη Κωστάλα. «Η εκδήλωση αγκαλιάστηκε από τον κόσμο με ενθουσιασμό και ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, τιμώντας την ιστορία, την πίστη και την διαχρονική πνευματική παρακαταθήκη της τοπικής κοινωνίας. Παρόντες ήταν, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Καβάλας, Θεόδωρος Μουριάδης, αντιδήμαρχοι, εκπρόσωποι των Σωμάτων Ασφαλείας, φορέων, πολιτιστικών συλλόγων του Νομού, ο πρόεδρος του Τ.Ε.Ε.-Ανατολικής Μακεδονίας και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης ανάπτυξης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Αλέξανδρος Ιωσηφίδης», αναφέρει δελτίο Τύπου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ