-Ο μεγάλος αερομεταφορέας της Γερμανίας, η Lufthansa, συμπεριέλαβε στο πρόγραμμα των πτήσεων της το ερχόμενο καλοκαίρι και το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος». Αν η Καβάλα και η Θάσος δεν ήταν τουριστικοί προορισμοί, το αεροδρόμιο θα «μαράζωνε» μόνο με τις πτήσεις προς την Αθήνα! Η κίνηση του εσωτερικού είναι πολύ χαμηλή και παρά την επένδυση που έγινε, από την Fraport, για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, τα νούμερα παραμένουν χαμηλά και η γραμμή Καβάλα-Αθήνα είναι απαξιωμένη.

-H  εταιρεία Aegean έχει το «μονοπώλιο» και δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την επιβατική κίνηση στην συγκεκριμένη γραμμή, αφού υπάρχουν άλλες πιο κερδοφόρες γραμμές στις οποίες ποντάρει. Ευτυχώς που υπάρχουν μερικές εταιρείες του εξωτερικού, οι οποίες θυμούνται το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» κάθε καλοκαίρι!

-Αναρωτιέμαι, καρντάσια, αν μπορεί το αεροδρόμιο Καβάλας να συνδεθεί σε ετήσια βάση με τα αεροδρόμια πόλεων του εξωτερικού, αφού δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την Αθήνα. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να λειτουργήσει, πιλοτικά στην αρχή, μία γραμμή Καβάλα-Νυρεμβέργη; Οι δύο πόλεις, θυμίζω, είναι αδελφοποιημένες και προτείνω να γίνει μία προσπάθεια προβολής του εγχειρήματος στους κατοίκους των πόλεων αυτών.

-Το διεθνές αεροδρόμιο Νυρεμβέργης, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της Βαυαρίας και μεταξύ των δέκα μεγαλύτερων της Γερμανίας, ενώ σ’ αυτό εδρεύει η εταιρεία Air Berlin. Θεωρώ, καρντάσια, ότι η γραμμή Καβάλα-Νυρεμβέργη θα έχει υψηλότερη επιβατική κίνηση στην διάρκεια ενός έτους, σε σύγκριση με την γραμμή Καβάλα-Αθήνα!

-Υπάρχουν κι άλλες πόλεις στο εξωτερικό, κυρίως στην Ευρώπη, που θα επιθυμούσαν να συνδεθούν μόνιμα με την Καβάλα. Αν γίνει η αρχή με την Νυρεμβέργη και έχει επιτυχία η γραμμή, είμαι σίγουρος πως θα ακολουθήσουν κι άλλες προτάσεις για συνεργασία στις αερομεταφορές, που θα δώσουν ώθηση στο τοπικό αεροδρόμιο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ