Η διοίκηση της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας απέστειλε την ακόλουθη απάντηση, για τη διαμαρτυρία του Νομαρχιακού Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρίες Νομού Καβάλας, σχετικά με περιστατικό κακής εξυπηρέτησης ατόμου με αναπηρία σε Υπηρεσία που στεγάζεται στο Διοικητήριο: «Σύμφωνα με το έγγραφο του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Νομού Καβάλας, ο οποίος με επιστολή εξέφρασε τη διαμαρτυρία του, για την μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα, όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία, σας ενημερώνουμε τα εξής: Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, πολίτης κωφός, μέλος του Συλλόγου ΑμεΑ Νομού Καβάλας, επισκέφθηκε την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Καβάλας, προκειμένου να ταξινομήσει το επιβατικό του Ι.Χ. και να παραλάβει άδεια και πινακίδες του οχήματός του, ως συμβατικό και όχι ως αναπηρικό όχημα. Ο υπάλληλος στην υποδοχή ενημέρωσε τον συνοδό του κωφού πολίτη ότι, οι υποθέσεις εξυπηρετούνται με ραντεβού. Κατόπιν, αφού ενημερώθηκε για τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία δεν είχε στην κατοχή του, επέστρεψε και όταν τα προσκόμισε κατά τη διάρκεια της ημέρας, εξυπηρετήθηκε από αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας, κατά προτεραιότητα όλων των υπόλοιπων πολιτών που είχαν καθορισμένα ραντεβού και γι’ αυτό τον λόγο, ο κωφός συμπολίτης ευχαρίστησε την Υπηρεσία. Μας λυπεί η γρήγορη ανακοίνωση του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Νομού Καβάλας, για όσα περιγράφει σχετικά με τις «άκαρπες προσπάθειες». Οι υπάλληλοι της Π.Ε. Καβάλας καθημερινά βρίσκονται στο καθήκον για την εξυπηρέτηση των πολιτών σε μία ιδιαίτερη περίοδο, κατά την οποία η λειτουργία των Υπηρεσιών διέπεται από ειδικές διατάξεις, οι οποίες μεταβάλλονται συχνά. Τα ΑμεΑ αντιμετωπίζονται, πάντοτε, κατά προτεραιότητα σε όλες τις Υπηρεσίες της Π.Ε. Καβάλας».


ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.