- Η σύνδεση της Καβάλας με τη Θάσο με υδροπτέρυγο, δεν δείχνει να «περπατάει». Ποια είναι, άραγε, η αιτία; Η χαμηλή επιβατική κίνηση, η τιμή του ναύλου, ή μήπως οι συχνές «ακινησίες» του σκάφους λόγω βλαβών;
- Όπως έγραψε καρντάσι, η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν κατέθεσε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) πρόγραμμα δρομολογίων για τη νέα περίοδο. Κι αυτό είναι (σοβαρή) ένδειξη ότι θα αποχωρήσει από τη γραμμή.
- Είναι ακατάλληλη η στιγμή, διότι η εταιρεία θα χάσει ένα σημαντικό επιβάτη. Τον Μακάριο Λαζαρίδη! Ο βουλευτής Καβάλας δήλωσε ότι, δεν θα ταξιδέψει ξανά με πλοία της «Κοινοπραξίας Μητσόπουλου», έπειτα από την απόφαση του πλοιοκτήτη να ακριβύνει τον ναύλο των επιβατών κατά ένα ευρώ.
- Όμως, για να δείξει ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για τη γραμμή Καβάλας-Θάσου, ετοιμαζόταν να ανακοινώσει πως θα χρησιμοποιεί το υδροπτέρυγο, για να επισκέπτεται το νησί παροτρύνοντας, έτσι, τους Καβαλιώτες και τους Θάσιους να τον μιμηθούν.
- Οι ναυτιλιακές εταιρείες, πάντως, τα κατάφεραν. Έκαναν την κύρια γραμμή σύνδεσης της Θάσου με την Καβάλα, συμπλήρωμα της εναλλακτικής γραμμής Θάσου-Κεραμωτής. Και δεν μπορεί να «στεριώσει», ούτε το υδροπτέρυγο σ’ αυτή!
- Από την άλλη, οι τοπικοί φορείς πήραν ένα περισσότερο δρομολόγιο στη γραμμή Καβάλας-Πρίνου και αισθάνονται ικανοποιημένοι για το ξεροκόμματο! Λυπάμαι, καρντάσια, αλλά για το κατάντημα της γραμμής ευθύνονται και οι φορείς, που δείχνουν ανοχή στην πολιτική των ναυτιλιακών εταιρειών.
- Εδώ είμαστε, καρντάσια, δεν θα βγει ούτε ανακοίνωση για τη διακοπή των δρομολογίων του υδροπτέρυγου. Κι ας εξυπηρετούσε κάποιους συμπολίτες στις μετακινήσεις τους.
- Μακάριε, μέχρι να έρθουν τα υδροπλάνα στην Καβάλα, μπορείς να ταξιδεύεις για τη Θάσο από την Κεραμωτή και το καλοκαίρι με ναυλωμένο ιστιοπλοϊκό σκάφος!