• Η σύνδεση της Καβάλας με τη Θάσο με υδροπτέρυγο, δεν δείχνει να «περπατάει». Ποια είναι, άραγε, η αιτία; Η χαμηλή επιβατική κίνηση, η τιμή του ναύλου, ή μήπως οι συχνές «ακινησίες» του σκάφους λόγω βλαβών;
  • Όπως έγραψε καρντάσι, η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν κατέθεσε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) πρόγραμμα δρομολογίων για τη νέα περίοδο. Κι αυτό είναι (σοβαρή) ένδειξη ότι θα αποχωρήσει από τη γραμμή.
  • Είναι ακατάλληλη η στιγμή, διότι η εταιρεία θα χάσει ένα σημαντικό επιβάτη. Τον Μακάριο Λαζαρίδη! Ο βουλευτής Καβάλας δήλωσε ότι, δεν θα ταξιδέψει ξανά με πλοία της «Κοινοπραξίας Μητσόπουλου», έπειτα από την απόφαση του πλοιοκτήτη να ακριβύνει τον ναύλο των επιβατών κατά ένα ευρώ.
  • Όμως, για να δείξει ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για τη γραμμή Καβάλας-Θάσου, ετοιμαζόταν να ανακοινώσει πως θα χρησιμοποιεί το υδροπτέρυγο, για να επισκέπτεται το νησί παροτρύνοντας, έτσι, τους Καβαλιώτες και τους Θάσιους να τον μιμηθούν.
  • Οι ναυτιλιακές εταιρείες, πάντως, τα κατάφεραν. Έκαναν την κύρια γραμμή σύνδεσης της Θάσου με την Καβάλα, συμπλήρωμα της εναλλακτικής γραμμής Θάσου-Κεραμωτής. Και δεν μπορεί να «στεριώσει», ούτε το υδροπτέρυγο σ’ αυτή!
  • Από την άλλη, οι τοπικοί φορείς πήραν ένα περισσότερο δρομολόγιο στη γραμμή Καβάλας-Πρίνου και αισθάνονται ικανοποιημένοι για το ξεροκόμματο! Λυπάμαι, καρντάσια, αλλά για το κατάντημα της γραμμής ευθύνονται και οι φορείς, που δείχνουν ανοχή στην πολιτική των ναυτιλιακών εταιρειών.
  • Εδώ είμαστε, καρντάσια, δεν θα βγει ούτε ανακοίνωση για τη διακοπή των δρομολογίων του υδροπτέρυγου. Κι ας εξυπηρετούσε κάποιους συμπολίτες στις μετακινήσεις τους.
  • Μακάριε, μέχρι να έρθουν τα υδροπλάνα στην Καβάλα, μπορείς να ταξιδεύεις για τη Θάσο από την Κεραμωτή και το καλοκαίρι με ναυλωμένο ιστιοπλοϊκό σκάφος!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.