• Τα νούμερα προσέλευσης τουριστών στο νησί, δήλωσε ο δημοτικός σύμβουλος Δήμου Θάσου, Μιχάλης Ξώγνος, είναι εντυπωσιακά φέτος, αλλά αν κάνει κάποιος μία βόλτα στην αγορά, πρόσθεσε, θα διαπιστώσει ότι στα καταστήματα εστίασης μειώθηκε ο τζίρος κατά είκοσι τοις εκατό.
  • Που οφείλεται η μείωση αυτή, όμως, δεν είπε ο Μιχάλης. Το πρόβλημα της Θάσου, σημείωσε, είναι ότι πρέπει να «ανοιχτεί» σε νέες αγορές. Δηλαδή, αν στη Θάσο έρχονται για διακοπές Σαουδάραβες και Καταριανοί, θα αυξηθεί ο τζίρος των καταστημάτων εστίασης;
  • Οι τουρίστες με υψηλά εισοδήματα έχουν κάποιες απαιτήσεις, μπορείτε να τις πείτε και ιδιοτροπίες, για να προτιμήσουν έναν τουριστικό προορισμό. Είναι κάτι περισσότερο από την καθαριότητα και την τακτοποίηση των δημόσιων και κοινόχρηστων χώρων.
  • Βεβαίως η καθαριότητα ενός τόπου είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την τουριστική εικόνα ενός τόπου, αλλά όχι ο μοναδικός. Ακόμα και να «αστράφτει» στην καθαριότητα ένας τόπος, δεν μπορεί να προσελκύσει τουρίστες.
  • Το «τουριστικό πακέτο» που προσφέρει κάθε τόπος, πρέπει να περιλαμβάνει όσα περισσότερα πράγματα ζητάει ο επισκέπτης. Γνωρίζουν στη Θάσο που βρίσκονται, σε τι πλεονεκτούν και σε τι μειονεκτούν, σε σύγκριση με τους δημοφιλείς προορισμούς, που έχουν υψηλό τζίρο τα καταστήματα;
  • Διότι, αν δεν γνωρίζεις ποια είναι τα στοιχεία που μπορείς να αξιοποιήσεις και ποια πράγματα πρέπει να βελτιώσεις, ή να προσθέσεις, θα αναρωτιέσαι γιατί δεν προσελκύεις κόσμο. Ή, γιατί ενώ έρχεται κόσμος, η τοπική οικονομία δεν ενισχύεται.
  • Κι όπως έχω γράψει, θα το επαναλάβω για το καρντάσι τον Μιχάλη, ο τουρισμός δεν είναι υπόθεση ενός, του Δήμου Θάσου π.χ., αλλά όλων των εμπλεκόμενων. Στην τουριστική προβολή έχει το μεγαλύτερο μερίδιο (ευθύνης) ο Δήμος Θάσου, που θα κάνει το «άνοιγμα» σε νέες αγορές με τουρίστες υψηλών εισοδημάτων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.