-Ποιος πολίτης, άραγε, γνωρίζει, ή οφείλει να γνωρίζει, ότι, το τμήμα του κατασκευασμένου λιμένα που βρίσκεται μπροστά από την εγκατάσταση της πρώην μονάδας χαρτιού Softex, δεν ανήκει στην χερσαία ζώνη του λιμένα Νέας Περάμου; Κι επειδή ο απλός πολίτης δεν το γνωρίζει, είναι εύλογο να θεωρεί υπεύθυνο για την καθαριότητα, την κατάσταση της προβλήτας και οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας που διαχειρίζεται το λιμάνι.

-Το γεγονός ότι, το τμήμα αυτό του λιμανιού δεν εντάσσεται στην χερσαία ζώνη, δεν επιτρέπει την εγκατάλειψη και καταστροφή του. Θυμόμαστε τον τέως πρόεδρο (και διευθύνοντα σύμβουλο) της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., Χρήστο Ηλιάδη, ο οποίος μερικές ημέρες πριν παραδώσει την θέση του είπε, στην απολογιστική συνέντευξη Τύπου που έδωσε, ότι: «Επιδιώκουμε να μας αποδοθεί το κρηπίδωμα που χρησιμοποιούσε η βιομηχανία Sofetx». Ήταν καλοκαίρι του έτους 2019 και σήμερα εισήλθαμε στο καλοκαίρι του έτους 2022. Ποιες ενέργειες έκανε η νυν διοίκηση της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., ώστε να συμπεριλάβει το κρηπίδωμα που χρησιμοποιούσε η βιομηχανία Softex, στην χερσαία ζώνη του λιμένα Νέας Περάμου; Διότι, αν περιληφθεί το κρηπίδωμα αυτό στην χερσαία ζώνη, θα μπορέσει ο Ο.Λ.Κ. να το αξιοποιήσει. Πρόκειται για μία αξιόλογη έκταση, στην οποία, με την κατάλληλη ανάπλαση, μπορούν να αναπτυχθούν δραστηριότητες που θα αναβαθμίσουν το λιμάνι.

-Η διοίκηση της Ο.Λ.Κ. Α.Ε. αναφέρει, απαντώντας στην καταγγελία συμπολίτη, ότι: «Αρμόδιο, σε κάθε περίπτωση, για την τήρηση της ευταξίας, των νόμων και κανόνων γενικότερα, είναι το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας». Ωστόσο, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας, εκτός από το χρηματικό πρόστιμο που μπορεί να επιβάλλει στους παραβάτες, δεν διαθέτει το προσωπικό και το όχημα για την συλλογή των απορριμμάτων που φωτογράφησε ο συμπολίτης, ούτε έχει την ειδική Υπηρεσία, για να κάνει την συντήρηση του κρηπιδώματος της Softex.

-Επομένως, αυτό που πρέπει να κάνει η Ο.Λ.Κ. Α.Ε., για να δώσει οριστική λύση στο ζήτημα της ευταξίας, είναι να επιμείνει και να πετύχει την ένταξη του κρηπιδώματος της Softex στην χερσαία ζώνη του λιμανιού Νέας Περάμου. Και στην συνέχεια, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει την αξιοποίηση της έκτασης.

-Υπάρχει και η πρόταση, να αναλάβει την διαχείριση όλης της χερσαίας ζώνης και του λιμανιού ο Δήμος Παγγαίου, αφού ιδρύσει Δημοτικό Λιμενικό Γραφείο. Ο Δήμος Παγγαίου έχει Υπηρεσία καθαριότητας, αλλά και Τεχνική Υπηρεσία, ώστε να διατηρεί την χερσαία ζώνη καθαρή, να συντηρεί τις λιμενικές εγκαταστάσεις, αλλά και να βρει χρηματοδότηση για το έργο ανάπλασης. Η τοποθέτηση μερικών πλωτών προβλητών, pillars για την υδροδότηση και ηλεκτροδότηση των σκαφών, δεν είναι ανάπτυξη ενός λιμανιού.

-Υπάρχει, ακόμα, το αίτημα του συλλόγου επαγγελματιών Νέας Περάμου, για την επαναλειτουργία της πορθμειακής γραμμής Νέας Περάμου-Θάσου, που αν γίνει, χρειάζεται μεγάλη βελτίωση των λιμενικών υποδομών. Εμείς, είμαστε υπέρ της μεταβίβασης του λιμανιού στον Δήμο Παγγαίου και ειδικότερα στο Δημοτικό Λιμενικό Γραφείο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.