Σε άμεση έκδοση νέας διακήρυξης για την δημοπράτηση του έργου κατασκευής του φράγματος στον χείμαρρο Μαρμαρά του Δήμου Παγγαίου, θα προχωρήσει η διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. «Σε μία εποχή έντονης κλιματικής απορρύθμισης και έλλειψης πολύτιμων υδατικών πόρων για άρδευση, η εξασφάλιση της δυνατότητας να προβούμε στην διακήρυξη, η οποία θα οδηγήσει στην ολοκλήρωση του έργου, είναι εξόχως σημαντική», αναφέρει δελτίο Τύπου.

Ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Θεόδωρος Μαρκόπουλος, δήλωσε: «Πρόκειται για μία πολύ σημαντική στιγμή για την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και για τον αγροτικό της κόσμο. Είναι γεγονός ότι απαιτήθηκαν μεγάλες προσπάθειες και πολλές ώρες δουλειάς, προκειμένου να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα. Υπενθυμίζω ότι κατά την ανάληψη των καθηκόντων μας στην αρχή της θητείας, το έργο βρισκόταν σε τέλμα στασιμότητας, μετά την αποχώρηση της κατασκευάστριας κοινοπραξίας. Παρ’ όλα αυτά, αυτή την στιγμή ατενίζουμε με αισιοδοξία την πορεία που θα οδηγήσει στην ολοκλήρωση του έργου. Πολλές ευχαριστίες οφείλονται στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων και ειδικότερα στην γενική γραμματέα Ενωσιακών πόρων, Αργυρώ Ζέρβα. Επίσης, οφείλω να ευχαριστήσω δημόσια τον περιφερειάρχη μας, Χριστόδουλο Τοψίδη, για την αμέριστη και καταλυτική υποστήριξή του, στην προσπάθεια επαναφοράς του έργου στην πορεία υλοποίησής του».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ