• Εάν θεωρούνται κρίσιμες παρεμβάσεις για την παλιά πόλη της Καβάλας, η κατασκευή περιμετρικού μονοπατιού, από το λιμάνι μέχρι το καρνάγιο και η λειτουργία «μουσείου λαϊκού παραμυθιού» στο παλιό 1ο δημοτικό σχολείο, τι να πω εγώ καρντάσια; Όσον αφορά την κυκλοφοριακή μελέτη, είναι ένα «εργαλείο», αλλά μπορεί ο Δήμος Καβάλας να την πληρώσει.
  • Κι αν έχει «έλλειψη» σε μελέτες ο Δήμος, μπορεί να συνεργαστεί με Τμήμα Ανατολικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και τον σύλλογο αρχιτεκτόνων Καβάλας, για να γίνουν μερικές βασικές μελέτες, χωρίς μεγάλη δαπάνη για τον Δήμο. Δεν είναι «πανάκεια» τα ευρωπαϊκά προγράμματα, για να λυθούν όλα τα προβλήματα της πόλης και των υπόλοιπων δημοτικών κοινοτήτων.
  • Δεν γίνεται, καρντάσια, να θέλει ο Δήμος Καβάλας να κάνει μία κυκλοφοριακή μελέτη για την παλιά πόλη και να μπαίνει (συν)εταίρος σε πρόγραμμα με μη κυβερνητικές οργανώσεις, ινστιτούτα και ξενοδοχεία. Ας συνάψει μία προγραμματική σύμβαση συνεργασίας με ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα, για να ενισχύσει οικονομικά το έργο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν άξιους καθηγητές και φοιτητές, που μπορούν να κάνουν μία κυκλοφοριακή μελέτη.
  • Υπάρχει και η λύση της προκήρυξης ανοικτού διαγωνισμού, για να συμμετέχουν και ιδιώτες μελετητές, ώστε η δημοτική Αρχή να επιλέξει την καλύτερη πρόταση, με την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου.
  • Είπαμε Θόδωρε να γίνουν περικοπές, αλλά να μην είμαστε και «ανοιχτοχέρηδες» στα ευρωπαϊκά προγράμματα. Ορθολογική διαχείριση των οικονομικών του Δήμου, δεν σημαίνει ότι «κόβουμε» από κάπου χρήματα και τα δίνουμε αλλού, αλλά προσπαθούμε να διατηρούμε μία ισορροπία και να καλύπτουμε όλες τις ανάγκες. Διότι, «κόβοντας» χρήματα από ορισμένες δραστηριότητες και ενισχύοντας άλλες, δημιουργείται ανισορροπία, η οποία θα προκαλέσει, αργά, ή γρήγορα, την «μουρμούρα» στους δημότες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ