• Μπορεί να κατασκευαστεί υπόγειος σταθμός οχημάτων 1.300 θέσεων σε έκταση 15.000 τετραγωνικών μέτρων; Βεβαίως και μπορεί. Αλλά όχι σε παραθαλάσσια πόλη και σε ένα τμήμα που διαμορφώθηκε με επιχωμάτωση, όπως αυτό που δεσμεύεται ο Κώστας Κουνάκος στο προεκλογικό του πρόγραμμα. Ως παλιός δημοτικός σύμβουλος και στέλεχος της διοίκησης του Δήμου Καβάλας επί (πρώτης) θητείας του δημάρχου Κωστή Σιμιτσή, γνωρίζει πολύ καλά την άκαρπη προσπάθεια να κατασκευαστεί υπόγειος χώρος στάθμευσης στο λεγόμενο «πάρκινγκ Ροδόπη».
  • Ο λόγος που δεν υλοποιήθηκε η ιδέα αυτή, είναι ο ίδιος για τον οποίο δεν θα υλοποιηθεί και η δική του πρόταση. Όλη η περιοχή, από την παλιά προβλήτα των φέρι μπόουτ μέχρι το Φάληρο, σχηματίστηκε από την μεγάλη επιχωμάτωση που έγινε πριν πολλές δεκαετίες. Η θάλασσα έφτανε μέχρι το σχολείο του Αγίου Ιωάννη, για την ακρίβεια μέχρι τα δύο νεοκλασικά κτίρια που βρίσκονται απέναντι, το Δημοτικό Ωδείο Καβάλας και το κτίριο Κραντονέλλη.
  • Για να κατασκευαστεί, λοιπόν, ένας υπόγειος χώρος στάθμευσης οχημάτων στο τμήμα αυτό, πρέπει να γίνει βαθιά εκσκαφή μέχρι την επιφάνεια της θάλασσας και χαμηλότερα από αυτή. Τεχνικά, όπως έχει πει η Ευαγγελία Δρακονάκη, αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας Δήμου Καβάλας, μπορούν να γίνουν τα πάντα. Όμως, υπάρχει και η ρεαλιστικότητα ενός σχεδίου. Γιατί να κατασκευάσουμε έναν υπόγειο σταθμό, για να «κρύψουμε» τα αυτοκίνητα που σταθμεύουν σήμερα στην περιοχή και να μη βρούμε τρόπο να μειώσουμε τον αριθμό των αυτοκινήτων που εισέρχονται στο κέντρο της πόλης;
  • Η πρόταση του Κ. Κουνάκου εντάσσεται στο πλαίσιο του εντυπωσιασμού των πολιτών, προκειμένου να κερδίσει δημοσιότητα και μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα των εκλογών. Παρομοίως και ο Βαγγέλης Παππάς, με την πρόταση για το «μητροπολιτικό πάρκο», με την υπογειοποίηση των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Ερυθρού Σταυρού και την κατεδάφιση των κτιρίων του Ι.Κ.Α. και της Λέσχης Αξιωματικών Φρουράς Καβάλας. Έως τις εκλογές του Μαΐου 2019, είναι πολύ πιθανό να ακούσουμε, ή να διαβάσουμε κι άλλες προτάσεις που έχουν στόχο να εντυπωσιάσουν το κοινό.
  • Κανείς, όμως, από τους υποψηφίους δημάρχους, δεν έχει παρουσιάσει τις προτάσεις του, για την επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας, όπως η βελτίωση του οδικού δικτύου, που είναι σε κακή κατάσταση λόγω της παλαιότητας, των συνεχών έργων για τα δίκτυα κοινής ωφέλειας, των κακοτεχνιών και τελευταία, των έντονων καιρικών συνθηκών.
  • Θα υπάρξουν, επομένως, ιδέες και προτάσεις, οι οποίες στερούνται της λογικής και της σοβαρότητας. Από αυτές, οι πολίτες μπορούν να αξιολογήσουν τους υποψήφιους, την καταλληλότητά τους να ηγηθούν του Δήμου Καβάλας και των πραγματικών στόχων τους. Ο Κωστής Σιμιτσής, πριν εκλεγεί δήμαρχος για πρώτη φορά, παρουσίασε τις προτάσεις του για το τραμ και τη διεξαγωγή των Μεσογειακών αγώνων στην Καβάλα. Ούτε το ένα έγινε, ούτε το άλλο, αλλά ο Κ. Σιμιτσής διοίκησε τον Δήμο για δύο συνεχόμενες θητείες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ