-Ήταν αναμενόμενο, έπειτα από το αρνητικό κλίμα που διαμορφώθηκε πριν την έναρξη της σχολικής περιόδου, να γίνουν οι «καταλήψεις» σχολείων από μαθητές και μαθήτριες. Ωστόσο, αναρωτιόμαστε με ποια διαδικασία λήφθηκε η απόφαση αυτή. Η σχολική περίοδος άρχισε στις 14 Σεπτεμβρίου και η «κατάληψη» των σχολείων έγινε με τη συμπλήρωση της πρώτης εβδομάδας! Πότε έγιναν εκλογές για την ανάδειξη μαθητικών συμβουλίων, πότε συγκροτήθηκαν αυτά σε σώμα, πότε συγκλήθηκαν γενικές συνελεύσεις των μαθητικών κοινοτήτων και ποιο ήταν το αποτέλεσμα των ψηφοφοριών σ’ αυτές;

-Επίσης, υπήρξε σύμφωνη γνώμη των συλλόγων εκπαιδευτικών και γονέων, ενημερώθηκαν οι διευθυντές των σχολείων και των Διευθύνσεων εκπαίδευσης; Αντιλαμβάνεστε πως η «κατάληψη» μιας σχολικής μονάδας δεν είναι παιχνίδι, όπως θεωρούν μερικοί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί. Δεν είναι καν μορφή διεκδίκησης, κατά την άποψη μας, για τα ζητήματα που αφορούν στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ούτε δημοκρατικό δικαίωμα, όπως δηλώνουν οι υποστηρικτές της. Διότι, παρεμποδίζει το ιερό και Συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην μόρφωση.

-Όταν δεν λειτουργεί η δημοκρατία μέσα στο σχολείο, δεν μπορούμε να αισιοδοξούμε για την ποιότητα του δημοκρατικού πολιτεύματος στην κοινωνία. Η καταστρατήγηση της δημοκρατικής διαδικασίας, για τη λήψη απόφασης περί κατάληψης ενός σχολείου, δείχνει ασέβεια στην ελευθερία και τη δημοκρατία. Αποφασίζουν οι λίγοι και επιβάλλουν την απόφασή τους στους πολλούς! Για τη θλιβερή κατάσταση υπάρχουν υπεύθυνοι. Είναι οι ηθικοί αυτουργοί και υποκινητές των καταλήψεων. Τα πολιτικά κόμματα και συγκεκριμένα τα αντιπολιτευόμενα στην (εκάστοτε) κυβέρνηση, οι συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων. Αυτοί πρέπει να ντρέπονται, για την απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

-Ευτυχώς, η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών αντιλαμβάνεται την κοροϊδία σε βάρος της κοινωνίας και καταδικάζει την πρακτική που ακολουθούν οι υποκινητές. Ευθύνη έχει και το κράτος, γιατί στο παρελθόν έγιναν αξιόποινα αδικήματα σε καταλήψεις σχολικών μονάδων και ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τα οποία έμειναν ατιμώρητα. Οι υπαίτιοι και αυτουργοί των αδικημάτων είναι μέλη της κοινωνίας και εξακολουθούν να έχουν παραβατική συμπεριφορά.

-Η Ελλάδα χρειάζεται λαμπρούς επιστήμονες και τεχνίτες, για να καταφέρει να ορθοποδήσει, να δημιουργήσει, να ευημερήσει. Ελάχιστοι από τους πρωτοστάτες στις καταλήψεις σχολείων και πανεπιστημίων έγιναν σωστοί πολίτες και επαγγελματίες στον μετέπειτα βίο τους. Κάποιοι ενεπλάκησαν με την πολιτική, έγιναν βουλευτές, υπουργοί, αρχηγοί κομμάτων. Ακόμα και πρωθυπουργοί! Όπως ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος έχει μία πετυχημένη πολιτική σταδιοδρομία, αλλά είναι ένας αμόρφωτος διεθνιστής, που δεν γνωρίζει ότι η Μυτιλήνη και η Λέσβος είναι το ίδιο νησί! Διότι, στα σχολικά χρόνια του, είχε το μυαλό στην κατάληψη και όχι στην πραγματική μόρφωση. Ο συγκεκριμένος, δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, για τις νεότερες γενιές των καταληψιών μαθητών και φοιτητών!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ