-Τέσσερα είναι τα λιμάνια στην Ελλάδα, τα οποία θα λειτουργήσουν ως home ports, δηλαδή ως αφετηρία και τέλος κρουαζιέρων, την φετινή τουριστική περίοδο. Κανένα από αυτά δεν βρίσκεται στην βόρεια Ελλάδα! Τα λιμάνια αυτά είναι: του Πειραιά, του Ηρακλείου Κρήτης, της Κέρκυρας και του Λαυρίου.

-Η βόρεια Ελλάδα δέχεται χιλιάδες επισκέπτες από την βαλκανική ενδοχώρα, την κεντρική και την ανατολική Ευρώπη. Κάποιοι από τους επισκέπτες αυτούς, θέλουν να κάνουν μία κρουαζιέρα στο Αιγαίο πέλαγος. Γιατί πρέπει να ταξιδέψουν οδικώς μέχρι τον Πειραιά, ή το Λαύριο; Γιατί να μην είναι το αντίστοιχο «δίπολο» στη βόρεια Ελλάδα, τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας («Απόστολος Παύλος»);

-Γιατί δεν προσκαλούν τις εταιρείες που διοργανώνουν κρουαζιέρες, οι διοικήσεις των Οργανισμών Λιμένων Θεσσαλονίκης και Καβάλας, για να συζητήσουν την προοπτική συνεργασίας στον τομέα αυτό; Να χαράξουν, για παράδειγμα, δύο μεγάλες διαδρομές και να γίνονται κρουαζιέρες από τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας εκ περιτροπής.

-Η πρώτη διαδρομή θα περιλαμβάνει τις Σποράδες και τις Κυκλάδες, ενώ η δεύτερη τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα. Έτσι, οι Ρουμάνοι και οι Βούλγαροι, θα γνωρίζουν κι άλλα ελληνικά νησιά, εκτός από την Θάσο και την Λήμνο. Θεωρώ πως τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας, θα πάρουν μεγάλη ώθηση στην επιβατική κίνηση και θα αναπτύξουν τον τουρισμό κρουαζιέρας.

-Ως λιμάνια transit, δηλαδή σταθμοί, βρίσκονται στην σκιά της Κωνσταντινούπολης. Γιατί να πηγαίνουν οι Τούρκοι, οι Βούλγαροι, οι Ρουμάνοι κ.ά. τουρίστες στην Κωνσταντινούπολη, για να κάνουν κρουαζιέρα σε ελληνικούς προορισμούς; Η Θεσσαλονίκη και η Καβάλα είναι εύκολα προσβάσιμες οδικώς και διαθέτουν μεγάλα λιμάνια, που είναι «ανοιχτά παράθυρα» προς το Αιγαίο πέλαγος! Ας επενδύσουν οι διοικήσεις τους στις υποδομές, ώστε να γίνουν σύγχρονα home ports για κρουαζιέρες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ