Στο πλαίσιο εκπόνησης σχολικών προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το Γενικό Λύκειο (ΓΕ.Λ.) Ελευθερούπολης, συνεργώντας με το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Φιλίππων, πραγματοποίησε την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024, την πρώτη ενημερωτική συνάντηση με το στέλεχος του Κ.Ε.ΠΕ.Α., Ζωή Θεοδοσάκη.

Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, η ενημέρωση αφορούσε πρώτα τους μαθητές της Α΄ τάξης και το πιλοτικό πρόγραμμα «Zero Waste-μηδενικό αποτύπωμα», με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ορθής διαχείρισης απορριμμάτων, όπως και την παρότρυνσή τους να αναλάβουν ενεργό δράση με την αλλαγή καθημερινών τους συνηθειών τους, αλληλεπιδρώντας με το περιβάλλον και διαχέοντας νέες, αειφορικές στάσεις, με αξιοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και σχετικών δράσεων, γεγονός που θα συνεισφέρει στην χειραφέτηση των νέων ανθρώπων και στην ενίσχυση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη.

Στην συνέχεια έγινε συνάντηση με μαθητές της Β΄ τάξης, για την διοργάνωση μιας νέας εκπαιδευτικής αειφόρου δράσης, με περιβαλλοντική και πολιτισμική διάσταση με θέμα: «Τα μνημεία μου… σε ένα αυτοσχέδιο ένδυμα» και σε μία επίδειξη haute couture στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων. Μιας δράσης, που διαπραγματεύεται την παρακίνηση της συναισθηματικής, αισθητηριακής και διανοητικής προσέγγισης των παιδιών στις μνημειακές και μουσειακές θεματικές, προτρέποντας, μέσω της δημιουργίας συσχετισμών ανάμεσα στα μνημεία και την ζωή των μαθητών, την διατύπωση προσωπικών ερμηνειών και την προαγωγή της έμπνευσης και της δημιουργίας. Μουσειακοί-μνημειακοί χώροι, ως δυναμικοί φορείς μηνυμάτων και συμβόλων, σε συνδυασμό με φεστιβάλ, εικαστικές εκθέσεις και mega events, εξελίσσονται σε πηγή δημιουργίας και αναδεικνύουν καθοριστικούς παράγοντες για αμοιβαία ένταξη,  κοινωνική συνοχή και αρμονική συνύπαρξη.

Και το δελτίο Τύπου καταλήγει: «Στην εκπαιδευτική μας κοινότητα συνεχίζουμε σταθερά την υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων, με κριτήρια καινοτομίας, περιβαλλοντικής προσέγγισης και αειφόρου ανάπτυξης, στοχεύοντας, πάντα, στην ευαισθητοποίηση και αλλαγή στάσης των μαθητών στα φλέγοντα σύγχρονα θέματα οικολογικής κρίσης και βιώσιμης ανάπτυξης».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ