-Θα μας επιτρέψουν τα αγαπητά μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σχολείων του Δήμου Καβάλας, να έχουμε μία μεγάλη επιφύλαξη, έως και ένσταση, για την «πατρότητα» της απόφασης να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία μετά τις διακοπές των εορτών των Χριστουγέννων, της πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων. Δεν πιστεύουμε ότι, η συγκεκριμένη απόφαση (και όχι μόνο αυτή), είναι εισήγηση των «ειδικών» επιστημόνων που διαχειρίζονται την πανδημία του κορονοϊού covid-19 στην Ελλάδα, αλλά πρόκειται, ξεκάθαρα, για πολιτική επιλογή. Κι αυτό, διότι υπήρξαν αρκετοί «επιστήμονες», που εξέφρασαν την άποψη, ότι πρέπει να παραταθεί η έναρξη των μαθημάτων κατά μία, ή δύο εβδομάδες, ώστε να περάσει η κορύφωση του κύματος της παραλλαγής «Όμικρον» στην χώρα.

-Επομένως, το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης συντάσσεται, πλήρως, με την πολιτική επιλογή και όχι με την απόφαση της επιτροπής των «ειδικών». Θα μας επιτρέψουν, ακόμα, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να χρησιμοποιούμε τα εισαγωγικά όταν αναφερόμαστε στους επιστήμονες που απαρτίζουν την επιτροπή διαχείρισης της πανδημίας, καθώς και για τους επιστήμονες που έγιναν τηλε-περσόνες, γιατί εμείς δεν εμπιστευόμαστε, πλέον, τον ρόλο τους. Δυστυχώς, έγκριτοι επιστήμονες έγιναν υποχείρια των πολιτικών προσώπων και της προσπάθειας αυτών να επιβάλλουν στην ελληνική κοινωνία σωρεία άδικων, αντιδημοκρατικών και, τελικά, αναποτελεσματικών μέτρων. Η επιστημοσύνη των ανθρώπων αυτών εργαλειοποιήθηκε, για να χρησιμοποιήσουμε μία έκφραση του συρμού, από την πολιτική και τους πολιτικούς.

-Τις προτάσεις της Ένωσης Συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σχολείων Δήμου Καβάλας, των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών, αλλά και των μαθητών, για την προστασία της δημόσιας υγείας και την αποτροπή της διασποράς του ιού στην εκπαιδευτική κοινότητα, είμαστε βέβαιοι πως τις υιοθετούν οι επιστήμονες της επιτροπής για την πανδημία. Όμως, είδατε να εφαρμόζεται έστω μία από αυτές τις προτάσεις; Μειώθηκε ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα; Αντιθέτως, είδαμε (και βλέπουμε) να γίνονται συμπτύξεις τμημάτων και να συγχρωτίζονται περισσότεροι μαθητές στα νέα τμήματα. Καλύφθηκαν, μήπως, οι κενές θέσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία; Φτάσαμε στον Ιανουάριο, στα μέσα της σχολικής περιόδου, για να ανακοινωθεί η πρόσληψη 4.750 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ενώ αρκετοί μόνιμοι έχουν μολυνθεί από τον ιό και τέθηκαν σε καραντίνα. Αυξήθηκαν, άραγε, τα δρομολόγια των λεωφορείων (αστικών και υπεραστικών) για την μεταφορά των μαθητών, ώστε να υπάρχει μικρότερη πληρότητα στις μετακινήσεις προς και από τα σχολεία; Ικανοποιήθηκαν, μήπως, τα άλλα αιτήματα, όπως για την οικονομική ενίσχυση των σχολικών επιτροπών των Δήμων, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στην πανδημία;

-Ποιος επιστήμονας θα ήταν αντίθετος στην δημιουργία ολιγομελών τμημάτων μαθητών; Αλλά, ο μεγαλύτερος αριθμός τμημάτων απαιτεί την απασχόληση περισσότερων εκπαιδευτικών και την ύπαρξη διαθέσιμων αιθουσών διδασκαλίας. Η κυβέρνηση, ωστόσο, εφάρμοσε την τηλε-εκπαίδευση και στην συνέχεια το «μέτρο» των συμπτύξεων τμημάτων. Πως, λοιπόν, εφάρμοσε τις εισηγήσεις της επιτροπής των «ειδικών» επιστημόνων;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ