-Ο Χρήστος Σταϊκούρας ήταν προσεκτικός σ’ αυτά που είπε για τα έργα στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας. Είπε ότι, η κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Νέα Καρβάλη-Τοξότες, δηλαδή η γραμμή που θα συνδέσει το λιμάνι «Φίλιππος Β» με το σιδηροδρομικό δίκτυο, εκτιμάται ότι θα αρχίσει στο α΄ τρίμηνο του 2025. Εγώ εκτιμώ, ότι είναι πολύ αισιόδοξη αυτή η πρόβλεψη και ότι είναι αντίθετη με το «πάγωμα» του μεγάλου έργου της σιδηροδρομικής Εγνατίας.

-Έχω, ωστόσο, την εξής ερώτηση να κάνω στον υπουργό υποδομών και μεταφορών. Με ποιο σιδηροδρομικό δίκτυο θα συνδεθεί το λιμάνι «Φίλιππος Β», όταν το τραίνο φτάνει μέχρι την Δράμα; Οεο; Μετά από την Δράμα, οι επιβάτες που υποτίθεται πως ταξιδεύουν με τον σιδηρόδρομο, επιβιβάζονται σε λεωφορεία του Ο.Σ.Ε., για να συνεχίσουν το ταξίδι προς την Θράκη! Άντε και κατασκευάστηκε η γραμμή Νέα Καρβάλη-Τοξότες, έως το τέλος του 2028, πως θα έρχεται το τραίνο στο λιμάνι; Θα περιμένουμε να ενταχθούν στην νέα χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας οι πόλεις των Σερρών και της Δράμας;

-Για την αντιπλημμυρική προστασία των τεναγών Φιλίππων, ακόμα, υπογράφηκε μία σύμβαση ενός εκατομμυρίου ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2018. Βρισκόμαστε στον Μάιο του 2024 και θα υπάρξει, σίγουρα, παράταση δύο ετών, δηλαδή έως το έτος 2026. Οκτώ χρόνια, καρντάσια, για να αρχίσουν τα αντιπλημμυρικά έργα! Εν τω μεταξύ, μία μεγάλη περιοχή στην Θεσσαλία είναι ακόμα πλημμυρισμένη και έχουν καταστραφεί χωράφια, κτηνοτροφικές μονάδες και περιουσίες.

-Όσον αφορά την κατασκευή του φράγματος στον χείμαρρο Μαρμαρά, έχει γίνει ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ! Ο αείμνηστος νομάρχης, Θόδωρος Καλλιοντζής, είχε μεράκι για το έργο αυτό. Πέρασαν δεκαετίες, αλλά τα χωράφια στην περιοχή του Ακροποτάμου δεν ποτίστηκαν, ακόμα, από την τεχνητή λίμνη. Άλλο ένα έργο «μακράς πνοής» για την γεωργία στον Νομό Καβάλας!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ