-Θα συμφωνήσουμε με την πρόταση της υποψήφιας δημάρχου Καβάλας, Αναστασίας Ιωσηφίδου, να λειτουργήσει ο Δήμος δημοτική αστική συγκοινωνία, σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών. Είπε η Αν. Ιωσηφίδου, ότι ο Δήμος μπορεί, μέσω της κοινωφελούς επιχείρησης «Δημωφέλεια», να αγοράσει δύο ηλεκτροκίνητα λεωφορεία με 300.000 ευρώ (150.000 ευρώ το καθένα), τα οποία θα δρομολογήσει στις γραμμές που το ΚΤΕΛ έκανε περικοπή των δρομολογίων μετά τις 3 το απόγευμα, λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης.

-Εφόσον η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών έκρινε ότι είναι οικονομικά ασύμφορη η συνέχιση των δρομολογίων, η δημοτική Αρχή του Δήμου Καβάλας πρέπει να δώσει λύση, για την εξυπηρέτηση των δημοτών. Η λύση αυτή, βεβαίως, δεν είναι να επιδοτήσει ο Δήμος το ΚΤΕΛ, για να πραγματοποιεί το μεταφορικό έργο που οφείλει από την σύμβαση που έκανε με το ελληνικό δημόσιο. Που ακούστηκε ο Δήμος Καβάλας να επιδοτεί μία Ανώνυμη Εταιρεία, για να κάνει σωστά το έργο που ανέλαβε; Γιατί ο Δήμος Καβάλας δεν επιδοτεί τις ναυτιλιακές εταιρείες, για να αυξήσουν τα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου;

-Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά», Γιάννης Εριφυλλίδης, δήλωσε ότι τα ΚΤΕΛ Αστικών και Υπεραστικών Γραμμών πρέπει να ενισχυθούν οικονομικά, για να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες προς τους πολίτες. Ας κάνουν, λοιπόν, μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Ο Δήμος Καβάλας δεν είναι μέτοχος στο ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, για να συνεισφέρει 400.000 ευρώ στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, όπως προτείνει ο Γιάννης Εριφυλλίδης, να επιδοτήσει ο Δήμος Καβάλας το ΚΤΕΛ με το συγκεκριμένο ποσό, για να μετακινούνται δωρεάν οι δημότες κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών. Εάν ο Δήμος έχει 400.000 ευρώ, γιατί να μην αγοράσει δύο ηλεκτροκίνητα λεωφορεία και να ενισχύσει τα δρομολόγια στην πόλη; Η δημοτική αστική συγκοινωνία, επομένως, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά, αφού το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών αδυνατεί να εξυπηρετήσει κανονικά όλες τις υπάρχουσες γραμμές.

-Επίσης, δεν καταλαβαίνουμε γιατί να μετακινούνται δωρεάν μόνο οι πολίτες κάτω των 25 και άνω των 65 ετών. Οι πολίτες μεταξύ 26 και 64 ετών δεν χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία; Κι αν δεν χρησιμοποιούν λεωφορείο για να μετακινούνται στην πόλη, δεν πρέπει να δώσει ο Δήμος το κίνητρο να το κάνουν; Στην ευρεία ηλικιακή ομάδα 26-64 ετών υπάρχει η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων και οδηγών αυτοκινήτων. Αν συνεχίσουν οι πολίτες αυτοί να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα τους, ο κυκλοφοριακός φόρτος δεν θα μειωθεί στην πόλη. Το μέτρο που υπόσχεται ο Γιάννης Εριφυλλίδης, είναι αντικίνητρο για την χρήση της αστικής συγκοινωνίας από τα άτομα της μεγάλης ηλικιακής ομάδας 26-64 ετών.

-Από τους υποψήφιους δημάρχους Καβάλας στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, μόνο η Αν. Ιωσηφίδου «τόλμησε» να μιλήσει για δημοτική αστική συγκοινωνία, ενώ σε άλλους Δήμους της Ελλάδας το έκαναν πράξη. Για τους υπόλοιπους υποψήφιους δημάρχους, δυστυχώς, η δημοτική αστική συγκοινωνία είναι «ταμπού». Με την δημοτική αστική συγκοινωνία, ο Δήμος θα γίνει το καλό παράδειγμα για τους δημότες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ