Ένας πολυπράγμων, έμπειρος και σύμβουλος των υπουργών Τουρισμού της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, ο Ιωάννης Μπρας, φέρεται σε αθηναϊκό δημοσίευμα να αλωνίζει με την ανάληψη αμφιβόλου νομιμότητας απευθείας αναθέσεων από προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους των Οργανισμών Λιμένων της χώρας με σκοπό την ανάπτυξη της κρουαζιέρας(;). Κατά το ίδιο δημοσίευμα εμπλέκεται και ο Οργανισμός Λιμένα, όπως και ο Δήμος Καβάλας και το Επιμελητήριο, με αναθέσεις που του έγιναν για να μας φέρει κρουαζιερόπλοια.

Μεταξύ άλλων το δημοσίευμα αυτό αναφέρει: Ο κ. Μπρας κυκλοφορεί -διαπιστωμένα- σε διεθνή φόρα και αυτοπροβάλλεται ως ο επικεφαλής της επανεκκίνησης της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, μιλάει (υποτίθεται) εκ μέρους της Ελληνικής κυβέρνησης στα σχετικά θέματα, ενώ μπαινοβγαίνει συστηματικά σε δημόσιους φορείς (υπουργεία, κλπ), με εκπροσώπους εταιρειών κρουαζιέρας, υποσχόμενος πως μέσω των «στενών επαφών» του θα προσελκύσει στον Α ή τον Β προορισμό κρουαζιερόπλοια.
Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, όμως τίθενται απροκάλυπτα ζητήματα (στοιχειώδους) νομιμότητας.
Ενδεικτικά, στις 23/10/2020 η (μονοπρόσωπη) εταιρεία FIVE SENSES CONSULTING AND DEVELOPMENT (ΙΚΕ μετοχικού κεφαλαίου 1000 ευρώ), νόμιμα εκπροσωπούμενη από τον κ. Ιωάννη Μπρά, υπέγραψε σύμβαση με τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας με διαδικασία απευθείας ανάθεσης ετήσιας διάρκειας.
Το αντικείμενο της σύμβασης αυτής αφορά στην υποστήριξη του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας
α) σε θέματα κρουαζιέρας, δηλ. σχετίζεται με μια βιομηχανία βαρέως πληγείσα από τον κορονοϊό σε φάση ύφεσης
β) σε θέματα αντιμετώπισης κρουσμάτων κορονοϊού. Ταυτόχρονα, η ίδια ανωτέρω εταιρεία κατάρτισε (αλληλεξαρτώμενες) συμβάσεις με απολύτως παρεμφερές αντικείμενο τόσο με τη Δημοτική Επιχείρηση Καβάλας «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», όσο και με το Επιμελητήριο Καβάλας.
Ποιος ο λόγος που η εταιρεία του κ Μπρά έπρεπε να συμβληθεί χωριστά με καθέναν από αυτούς τους δημόσιους φορείς – φτάνοντας στο όριο της απευθείας ανάθεσης;
Πόσο νόμιμα αποδεκτή μεθόδευση είναι η κατάτμηση ενός ενιαίου φυσικού αντικειμένου σε τρεις (3) συμβάσεις;
Και ακόμη σημαντικότερο: ποια νέα έργα ‘γεννάει’ η προαναφερόμενη σύμβαση προς υλοποίηση με εποπτεία του Συμβούλου;
Το πολυδιαφημισμένο ΤΑΙΠΕΔ στην κυριότητα του οποίου εντάσσεται ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας, πως αποδέχεται τέτοιες πρακτικές κατάτμησης;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ