• Μας λυπεί και συγχρόνως προκαλεί τη νοημοσύνη μας, η απάντηση του γραφείου δημοσίων σχέσεων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στην εύλογη και δικαιολογημένη διαμαρτυρία του Δήμου Παγγαίου, για την εξαίρεση της περιοχής από το ολιγόλεπτο διαφημιστικό τουριστικής προβολής του διεθνούς ειδησεογραφικού σταθμού Euronews για την ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη.
  • Είναι προφανές, ότι στο διαφημιστικό τουριστικής προβολής κυριαρχεί η αναφορά στην περιοχή της Θράκης και περισσότερο στις πόλεις της Κομοτηνής και της Ξάνθης, με μικρές αναφορές στην Αλεξανδρούπολη, στην Καβάλα και τη Σαμοθράκη. Καμία απολύτως εικόνα από τη «ναυαρχίδα» του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. τη Θάσο, την πόλη της Δράμας και φυσικά τον Δήμο Παγγαίου.
  • Σε ένα τετράλεπτης διάρκειας διαφημιστικό μήνυμα, δεν είναι δυνατόν να περιληφθούν όλα τα αξιοθέατα της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. Μπορεί, όμως, να γίνει μία σύντομη αναφορά σε ένα αξιοθέατο από κάθε Νομό της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. Στην απάντηση του γραφείου δημοσίων σχέσεων της Π.Α.Μ.-Θ. αναφέρεται ότι η προβολή από τον τηλεοπτικό σταθμό Euronews ήταν στοχευμένη και αφορούσε στους «άγνωστους θησαυρούς» του τόπου. Και ερωτούμε, οι «άγνωστοι θησαυροί» είναι μόνο το ιερό των μεγάλων θεών στη Σαμοθράκη, οι καριόκες της Κομοτηνής και το σπήλαιο του Αγγίτη στο Νομό Δράμας; Οι Νομοί Έβρου, Ξάνθης, Ροδόπης και Δράμας δεν έχουν άλλους «κρυμμένους θησαυρούς». Ακόμα και ο Νομός Καβάλας, που είναι τουριστικά πιο ανεπτυγμένος, δεν έχει πράγματα που είναι άγνωστα στους τουρίστες; Δηλαδή, ο «κρυμμένος θησαυρός» είναι ο αρχαιολογικός χώρος των Φιλίππων, που εντάχθηκε στα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco και αποτελεί το αξιοθέατο με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας; Είμαστε σοβαροί; Από αυτό και μόνο, αντιλαμβανόμαστε ότι η παραγωγή του συγκεκριμένου διαφημιστικού μηνύματος ήταν στοχευμένη. Κάποιος κατεύθυνε το συνεργείο του σταθμού Euronews, διότι οι ξένοι ρώτησαν τους αρμόδιους του τουρισμού ποια μέρη να βιντεοσκοπήσουν κι εκείνοι τους υπέδειξαν τους «άγνωστους θησαυρούς». Δεν ήρθαν «ξεκάρφωτοι» στην περιοχή.
  • Κατανοούμε την μεγάλη αγωνία της διοίκησης της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. να προβάλλει περισσότερο τη Θράκη, η οποία υπολείπεται σημαντικά τουριστικά της ανατολικής Μακεδονίας και ιδιαίτερα του Νομού Καβάλας, αφού χαμηλά βρίσκεται, δυστυχώς και ο Νομός Δράμας, αλλά ως διοίκηση όλης της Περιφέρειας, οφείλει να τηρεί και στην πράξη το πνεύμα της περιφερειακής ισοτιμίας. Και το διαφημιστικό μήνυμα στον τηλεοπτικό σταθμό Euronews, δεν προωθεί την ισότιμη μεταχείριση. Οι αναφορές στην Αλεξανδρούπολη, την Καβάλα και το σπήλαιο του Αγγίτη, έγιναν «για τα μάτια του κόσμου».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ