Ενόψει της συνεδρίασης λογοδοσίας στο περιφερειακό συμβούλιο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, η παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση» κατέθεσε εισήγηση για την ελεύθερη διέλευση των επαγγελματιών από τους σταθμούς διοδίων στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας οδού.
Η εισήγηση αναφέρει τα εξής: «Για μία ακόμα φορά, η διοίκηση της Περιφέρειας κάνει «πλάτες» στην κυβέρνηση, με την χαρακτηριστική αφωνία της. Την ώρα που ένα ακόμα δικαίωμα του λαού κόβεται, αυτό της ελεύθερης διέλευσης των επαγγελματιών από τα διόδια, η κυβερνητική παράταξη δεν βρήκε τον χρόνο να πράξει ούτε το στοιχειώδες, να εκφράσει την διαμαρτυρία του λαού της περιοχής, την καταδίκη σε μία άδικη απόφαση.
Η κατάργηση των καρτών απαλλαγής διοδίων που είχαν χορηγηθεί σε επαγγελματίες της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και η προοπτική πλήρους κατάργησής τους και για όλους τους μόνιμους κατοίκους έως το 2027, αναδεικνύει ποιος, τελικά, είναι ο ωφελημένος από την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτη (ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ), στην οποία προχώρησε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και προετοίμασαν οι προηγούμενες.
Η περιφερειακή Αρχή είναι υπόλογη, γιατί καλλιέργησε στον λαό κλίμα αναμονής και προσμονής βελτίωσης των υποδομών της Εγνατίας οδού, αφού υιοθέτησε την πολιτική της ιδιωτικοποίησης, που δήθεν έχει ως αποστολή την αναβάθμιση. Οι δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, για την «ανακατασκευή του οδικού άξονα και όχι την επισκευή, ώστε να παίξει τον ρόλο που του αναλογεί στην επόμενη 30ετία», αποτελούν πρόκληση. Αυτόν τον οδικό άξονα τον πλήρωσε ο λαός διπλά και τριπλά και όπως αποδεικνύεται, θα συνεχίσει να τον πληρώνει. Τα προβλήματα, ωστόσο, θα παραμείνουν, γιατί οι προτεραιότητες του εχθρικού για τον λαό κράτους δεν είναι η ασφάλεια των μετακινήσεων, αλλά η εξυπηρέτηση των σχεδίων των μεγάλων ομίλων στις μεταφορές και τα logistics. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα έργα που έχουν δρομολογηθεί βρίσκονται οι κάθετοι οδικοί άξονες, που αφορούν τα κέρδη των ομίλων στις μεταφορές και τoν τουρισμό, αλλά για την διασύνδεση της Εγνατίας οδού με το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, που αφορά τις ζωές μας, ούτε λόγος!
Αποδεικνύεται πόσο κάλπικες ήταν οι διαβεβαιώσεις τοπικών πολιτικών παραγόντων της Νέας Δημοκρατίας, για την διασφάλιση της δωρεάν διέλευσης των μόνιμων κατοίκων, όπως και η ψευτοαντιπαράθεση που έστησαν οι δυνάμεις της αμαρτωλής σοσιαλδημοκρατίας περιορίζοντας το πρόβλημα στην απαράδεκτη απαίτηση της Εγνατίας Α.Ε. τους προηγούμενους μήνες, να αποδεικνύουν οι οδηγοί ότι είναι και οι ιδιοκτήτες των οχημάτων.
Η επίκληση όλων των αστικών κομμάτων και παρατάξεων της «ακριτικότητας της περιοχής», ο καημός του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για την «κυβερνητική αδιαφορία που υπονομεύει την οικονομική ανάπτυξη και πλήττει την κοινωνική συνοχή», καταδεικνύουν την στρατηγική τους σύμπλευση. Αυτή είναι η πολιτική που μας έφερε ως εδώ και σε αυτό τον δρόμο μας καλούν να συνεχίσουμε να πορευόμαστε. Όλα για την καπιταλιστική ανάπτυξη και κάποια ψίχουλα για τον λαό, για να μη διαμαρτύρεται, αλλά να παρακαλάει λόγω ακριτικότητας!
Για κακή τους τύχη, ο λαός της περιοχής μας έχει πλέον πλούσια πείρα από τα έργα και τις ημέρες τους. Μπορεί με τους αγώνες του να ξεπεράσει νέες και παλιές παγίδες, νέες και παλιές αυταπάτες. Μπορεί να διεκδικήσει ελεύθερη πρόσβαση σε ασφαλείς και σύγχρονους δρόμους, με κατάργηση όλων των διοδίων».














