ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ 2026 ΣΤΟ ΒΟΛΟ / 2η ΗΜΕΡΑ / ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΕΒΕΛΙΝ ΓΑΝΤΖΟΥΛΑ / EUROKINISSI) / ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ

Η Σοφία Ιωσηφίδου (αριστερά στην φωτογραφία) κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο αγώνισμα των 100 μέτρων με (χαμηλά) εμπόδια στο βαλκανικό πρωτάθλημα που διεξήχθη στο «Πανθεσσαλικό» στάδιο στον Βόλο. Η Καβαλιώτισσα πρωταθλήτρια έκανε επίδοση 13 δευτερόλεπτα και 30 δέκατα του δευτερολέπτου. Την 1η θέση πήρε η Σέρβα, Μίλιτσα Εμίνι, με επίδοση 13.22 κάνοντας φετινό ρεκόρ, ενώ στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκε η Σοφία Καμπερίδου, με νέο ατομικό ρεκόρ 13.40.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ