-Ο τέως περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Χρήστος Μέτιος, δήλωσε ότι, δεν μπορούσε να προβλέψει πως θα καθυστερούσε τόσο πολύ η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» να ετοιμάσει την μελέτη για την αποκατάσταση της ζημιάς στην γέφυρα απέναντι από το παλιό νοσοκομείο Καβάλας. Δύο έτη μετά από το ατύχημα, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» απέστειλε έγγραφο προς το Υπουργείο μεταφορών και υποδομών ενημερώνοντας ότι, η γέφυρα βρίσκεται εντός της ζώνης αιγιαλού και ότι για την κατασκευή της (σ.σ. από τον Δήμο Καβάλας) δεν έγινε παραχώρηση χρήσης αιγιαλού από την Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας. Δηλαδή, ο Δήμος Καβάλας κατασκεύασε μία γέφυρα μέσα στον αιγιαλό, χωρίς μάλιστα να εξασφαλίσει την παραχώρηση χρήσης του αιγιαλού! Ακόμα, το τμήμα της οδού που περιλαμβάνει την γέφυρα, δεν διέθετε περιβαλλοντική αδειοδότηση και έπρεπε εκτός από την μελέτη για την αποκατάσταση της ζημιάς, να συνταχθεί και μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων!
-Προφανώς, ο Χρ. Μέτιος έλαβε γνώσεων των παραπάνω σοβαρών επισημάνσεων που έκανε η «Εγνατία Οδός Α.Ε.». Τότε, λοιπόν, όφειλε να διακόψει την συνεργασία με την «Εγνατία Οδό Α.Ε.» και να ματαιώσει το έργο. Και αντί να δώσει 800.000 ευρώ για την μελέτη, θα έδινε λιγότερα χρήματα για την κατεδάφιση της γέφυρας. Ή, θα έδινε το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, για να γίνει η διαπλάτυνση της οδού Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού στο τμήμα μπροστά από το παλιό νοσοκομείο, για να αποκατασταθεί η κυκλοφορία των οχημάτων σε διπλή κατεύθυνση. Εκείνος επέλεξε να περιμένει την «Εγνατία Οδό Α.Ε.», ενώ ο καιρός περνούσε. Παρεμπιπτόντως, υπέβαλε αίτημα προς την Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας, για την παραχώρηση της χρήσης αιγιαλού; Τουλάχιστον δεν έγινε γνωστό κάτι τέτοιο, ενώ πρόκειται για σοβαρή «λεπτομέρεια». Διότι, εάν δεν δοθεί έγκριση για την χρήση αιγιαλού, πως θα γίνει το έργο αποκατάστασης της ζημιάς, ή πως θα κατασκευαστεί καινούργια γέφυρα;
-Ο Χρ. Μέτιος λειτούργησε σαν ερασιτέχνης της πολιτικής και συνέχισε το λάθος (της πρόβλεψης) που έκανε. Από την άλλη πλευρά, ο Δήμος Καβάλας έκανε το έργο της διαπλάτυνσης της οδού Αμερικανικού Σταυρού, η διπλή κυκλοφορία των οχημάτων επανήλθε και έπαψε να ενδιαφέρεται για την γέφυρα. Ο δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, άφησε την «καυτή πατάτα» στα χέρια του περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Όταν τον ρωτούσαν τι θα γίνει με την γέφυρα, απαντούσε πως αναμένονται οι μελέτες από την «Εγνατία Οδό Α.Ε.».
-Την διοίκηση της Περιφέρειας ανέλαβε ο Χριστόδουλος Τοψίδης, ο οποίος όρισε αντιπεριφερειάρχη Καβάλας τον Θόδωρο Μαρκόπουλο. Ο Θόδ. Μαρκόπουλος δεν είναι «νεοφώτιστος» στην θέση αυτή, επομένως γνώριζε καλά το ζήτημα. Κι ενώ περιμέναμε να διορθώσει το λάθος της προηγούμενης διοίκησης, ζήτησε από τον Δήμο Καβάλας να απαντήσει εάν χρειάζεται, ή όχι, η γέφυρα! Ο Θόδ. Μουριάδης που «σφύριζε αδιάφορα» επί πέντε έτη, θα απαντούσε εάν είναι χρήσιμη, ή όχι, η γέφυρα! Και τι απάντησε; Ότι θα κάνει μία μελέτη κυκλοφοριακού φόρτου στο τμήμα του δρόμου μπροστά από το παλιό νοσοκομείο. Είναι ικανός, επίσης, να πει, πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την αξιοποιήσει του παλιού νοσοκομείου τα τελευταία έξι έτη, επειδή δεν αποκαταστάθηκε η ζημιά στην γέφυρα. Το ζήτημα ξεπέρασε το όριο της γελοιότητας!
-Απορούμε, ακόμα, πως είναι δυνατόν η Κτηματική Υπηρεσία, ενώ δεν έδωσε την έγκριση χρήσης του αιγιαλού, να αποδέχεται την συνεχιζόμενη παρανομία ενός αυθαίρετου έργου μέσα στην ζώνη αιγιαλού. Γιατί δεν κάλεσε μία δημοτική Αρχή του Δήμου Καβάλας, επί τόσες δεκαετίες, να υποβάλλει αίτημα παραχώρησης της χρήσης; Γιατί δεν παρενέβη όταν έγινε το ατύχημα, για να δηλώσει πως η γέφυρα κατασκευάστηκε εντός της ζώνης αιγιαλού χωρίς παραχώρηση χρήσης; Επιτέλους, θα βρεθεί κάποιος σοβαρός και υπεύθυνος, για να βάλει τέλος στην γελοιότητα των 6 ετών;