-Το πλοίο που είχε «σειρά» να εκτελέσει τα (μειωμένα) δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου, όπως γράφτηκε, έπαθε βλάβη. Έτσι, η γραμμή έμεινε, πάλι, χωρίς πλοίο και η επιβατική κίνηση γίνεται από το πορθμείο της Κεραμωτής. Είπε ο πρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας, Νίκος Τσιλογεώργης, ότι: «Αν μία εταιρεία αθετήσει την υπόσχεση της, τα δρομολόγια τα κατάρτισαν οι εταιρείες, να υπάρχει ποινή αποκλεισμού από την επόμενη δρομολογιακή περίοδο. Σε κάθε περίπτωση, να αντικαθίσταται αμέσως το πλοίο που υπέστη βλάβη».

-Καταρχάς, πρόεδρε καρντάσι, δεν πρόκειται για «υπόσχεση» των ναυτιλιακών εταιρειών, αλλά για υποχρέωση των ναυτιλιακών εταιρειών να εκτελούν όλα τα εγκεκριμένα δρομολόγια, εκτός κι αν δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, ή άλλος λόγος «ανωτέρας βίας». Η βλάβη του πλοίου, είναι ένας σοβαρός λόγος. Και το πλοίο πρέπει να αντικατασταθεί από άλλο, προκειμένου να αποκατασταθεί το πρόβλημα που εμποδίζει να είναι αξιόπλοο.

-Ωστόσο, αν η ναυτιλιακή εταιρεία δεν έχει δεύτερο πλοίο, πως θα εκτελεστούν τα δρομολόγια; Απ’ όσο γνωρίζω, η εταιρεία που είχε «σειρά» να εκτελέσει δρομολόγια στην γραμμή Καβάλα-Πρίνος, έχει ένα ακόμα πλοίο στην γραμμή Κεραμωτή-Θάσος (Λιμένας). Επομένως, αν φέρει το μοναδικό πλοίο στην διάθεσή της, για να εξυπηρετήσει την γραμμή Καβάλα-Πρίνος, θα αφήσει «κενό» στο πρόγραμμα των δρομολογίων στην γραμμή Κεραμωτή-Θάσος.

-Απ’ όσο γνωρίζω, επίσης, για να πάρει την έγκριση εκτέλεσης δρομολογίων μία ναυτιλιακή εταιρεία, πρέπει να έχει πλοία και στις δύο (πορθμειακές) γραμμές. Αλλιώς, το αίτημα της, δεν γίνεται δεκτό από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.).

-Οι άλλες εταιρείες έχουν περισσότερα πλοία και την δυνατότητα να αντικαταστήσουν κάποιο σε περίπτωση βλάβης, καλύπτοντας κανονικά τα δρομολόγια και στις δύο γραμμές.

-Αυτό που δεν γνωρίζω, είναι αν υπάρχει υποχρέωση (από την σύμβαση μεταφορικού έργου) των ναυτιλιακών εταιρειών, να παρέχουν πλοίο στην γραμμή Καβάλα-Πρίνος όταν δεν είναι η «σειρά» τους να εκτελέσουν τα δρομολόγια. Αναφέρομαι στις εταιρείες, που διαθέτουν μεγαλύτερο στόλο από εκείνη με τα δύο πλοία.

-Αντιλαμβάνεσαι, πρόεδρε καρντάσι, πως λόγω του επιχειρηματικού ανταγωνισμού, δεν θα «φιλοτιμηθεί» κάποια εταιρεία να καλύψει την γραμμή Καβάλα-Πρίνος, ειδικά τον χειμώνα που η επιβατική κίνηση είναι περιορισμένη. Οι ναυτιλιακές εταιρείες που έχουν τα πλοία τους στην γραμμή Κεραμωτή-Θάσος, λοιπόν, θα ευνοηθούν, γιατί ο κόσμος θα μετακινηθεί αναγκαστικά στην γραμμή αυτή. Η θαλάσσια συγκοινωνία μεταξύ Καβάλας-Θάσου, δυστυχώς, είναι ολιγο-μονοπωλιακή.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ