«Ένα ραντεβού τον Νοέμβριο 2024 στην έκθεση τροφίμων στην Στοκχόλμη, προκειμένου να παρουσιαστούν τρόφιμα και ποτά από παραγωγούς της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και τέσσερις συμφωνίες συνεργασίες με εταιρίες εμπορίας και διακίνησης τροφίμων στην Σουηδική αγορά, είναι τα πρώτα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, για την ενδυνάμωση των εξαγωγών της προς τις ευρωπαϊκές αγορές», είπε ο διευθυντής αγροτικής ανάπτυξης, Σωτήρης Παπαδόπουλος, στο κλείσιμο του διήμερου που πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα στις 2 και 3 Ιουνίου 2024, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ταξίδι στην Ελλάδα-επαγγελματική αποστολή στην Καβάλα».

Στην διήμερη συνάντηση, αναφέρει δελτίο Τύπου, οκτώ εκπρόσωποι Σουηδικών επιχειρήσεων στον τομέα της εισαγωγής τροφίμων και μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, είχαν συναντήσεις Β2Β με τριάντα εκπροσώπους επιχειρήσεων απ’ όλη την Περιφέρεια, καθώς και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης αγροτικής οικονομίας, περιβάλλοντος και ενέργειας, Αργύρης Πατακάκης. Αυτή ήταν η πρώτη συνάντηση και τα θετικά αποτελέσματα που καταγράφηκαν, δημιουργούν την ανάγκη να συνεχιστούν ανάλογες πρωτοβουλίες εξωστρέφειας που βρίσκονται στις προτεραιότητες του περιφερειάρχη, Χριστόδουλου Τοψίδη, καθώς συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Οι συναντήσεις της πρώτης ημέρας περιελάμβαναν γευσιγνωσία προϊόντων από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν, καθώς και την βαθμολόγησή τους, ενώ την δεύτερη ημέρα έγιναν οι Β2Β συναντήσεις των επιχειρηματιών με τους παραγωγούς. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ακόμα ξενάγηση και γνωριμία με τα αξιοθέατα της Καβάλας.

Σε δήλωση που έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Θεόδωρος Μαρκόπουλος, συνόψισε τα αποτελέσματα των διήμερων συναντήσεων λέγοντας ότι: «Η εξωστρέφεια είναι προτεραιότητα για την διοίκηση του Χριστόδουλου Τοψίδη και σχεδιάζουμε πολλές πρωτοβουλίες για να μεγιστοποιήσουμε τις εξαγωγές μας. Οι Β2Β συναντήσεις με στελέχη της αγοράς τροφίμων της Σουηδίας, φέρνει τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας μας, με τα υψηλής ποιότητας προϊόντα τους, κοντά στις χώρες της βόρειας Ευρώπης, για να τα γνωρίσουν και να τα αναζητούν οι καταναλωτές στα ράφια των σουπερ μάρκετ. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, που χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια, είχε θετικά αποτελέσματα και γι’ αυτό θα συνεχιστεί, για να στηρίξουμε τον εξαγωγικό χαρακτήρα των επιχειρήσεών μας».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ