-Έκλεισαν τα σχολεία, αποχώρησαν οι φοιτητές από την πόλη και στο ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας προβληματίζονται με την επιβατική κίνηση. Ούτε η γραμμή προς τις ακτές Καλαμίτσα και Μπάτης, δεν κατάφερε να προσελκύσει επιβάτες. Και το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ, πήρε την απόφαση να «συγχωνεύσει» τις γραμμές προς Καλαμίτσα/Μπάτη και Κηπούπολη σε μία γραμμή. «Η απόφαση είναι πιλοτική, δηλαδή θέλουμε να δούμε πως αντιδρά το επιβατικό κοινό. Αν διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν αντιρρήσεις, ή παράπονα, ενδεχομένως μπορεί να γίνουν αλλαγές», είπε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ, Στράτος Μακρογιαννίδης.

-Το ζήτημα είναι, ότι το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών «πειραματίζεται». Μία αστική γραμμή, δεν μπορεί να καθιερωθεί, άρα να έχει σταθερή επιβατική κίνηση, αν λειτουργεί εποχικά και πιλοτικά. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν παράπονα από κατοίκους της Κηπούπολης, που θα «αναγκάζονται» να πηγαίνουν στο σπίτι τους μέσω Καλαμίτσας και Μπάτη για τους μήνες του καλοκαιριού. Θα προτιμήσουν, έτσι, είτε να μετακινηθούν με Ι.Χ. όχημα (αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα), ή να χρησιμοποιήσουν ταξί. Η διοίκηση του ΚΤΕΛ θα σταματήσει την πιλοτική λειτουργία της «ενοποιημένης» γραμμής και για να κρατήσει την γραμμή προς Καλαμίτσα/Μπάτη, θα εγκρίνει την περικοπή των δρομολογίων. Όπως αποφάσισε για την γραμμή προς την συνοικία Νεάπολη, που «συνορεύει» με την Κηπούπολη. Στην μειωμένη επιβατική κίνηση, το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών αντιδρά, είτε με περικοπές δρομολογίων, είτε με «συγχωνεύσεις» γραμμών. Που επίσης προκαλούν παράπονα στους πολίτες που χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία.

-Η αστική συγκοινωνία στην Καβάλα βρίσκεται σε τέλμα και κανείς δεν βρίσκει την λύση, για να ξεφύγει από το τέλμα αυτό. Υπάρχει ατολμία από τους αρμόδιους, αλλά και η βαθιά ριζωμένη νοοτροπία στον Έλληνα και την Ελληνίδα, να μετακινείται με δικό του/της όχημα. Κι ας είναι η τιμή της βενζίνης σε υψηλό επίπεδο. Στην Καβάλα μετακινούνται με αστικό λεωφορείο, μόνο εκείνοι που δεν έχουν δικό τους όχημα, ή δεν μπορούν να οδηγήσουν αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα. Κυρίως οι μαθητές, οι φοιτητές και οι συνταξιούχοι. Αυτές είναι οι βασικές ομάδες επιβατών (και «πελατών») του ΚΤΕΛ. Μπορεί να προσελκύσει επιβάτες από άλλες ομάδες του πληθυσμού; Με την πολιτική που ακολουθείται, είναι δύσκολο έως αδύνατο. Θέλει, η διοίκηση του ΚΤΕΛ, να διευρύνει το επιβατικό κοινό; Αν θέλει, καταρχάς πρέπει να μάθει γιατί δεν χρησιμοποιούν οι περισσότεροι Καβαλιώτες αστικό λεωφορείο. Και σε ποιο ποσοστό από αυτούς, θα δοκίμαζαν να μετακινηθούν με την αστική συγκοινωνία και με ποιες προϋποθέσεις.

-Οι προηγούμενες έρευνες, αν δεν κάνουμε λάθος, αφορούσαν εκείνους που χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία. Πάντως, πρέπει να αισθάνονται ικανοποιημένοι οι μέτοχοι και οι διοικούντες το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, γιατί αν δεν υπήρχαν οι (πανέμορφες) ακτές εντός του αστικού ιστού και κοντά στην πόλη, το καλοκαίρι θα ήταν πολύ δραματικό για την επιχείρηση! Είναι και η συγκυρία για τις ακτές στην δυτική πλευρά, την Καλαμίτσα και τον Μπάτη, που δεν ευνοεί την συγκεκριμένη γραμμή της αστικής συγκοινωνίας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ