Τον πρόεδρο του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΓΕΩΤ.Ε.Ε.), Μενέλαο Γαρδικιώτη, υποδέχτηκε ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος, την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026. Στην συνάντηση, όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, συζητήθηκαν θέματα για την αγροτική ανάπτυξη, την κοινή αγροτική πολιτική, το περιβάλλον, τα τρόφιμα και τον ρόλο των γεωτεχνικών επιστημόνων στην διαμόρφωση του μέλλοντος του πρωτογενούς τομέα.
Ο αντιπεριφερειάρχης ευχαρίστησε τον πρόεδρο του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. για την επίσκεψη και επεσήμανε την διαχρονική συμβολή του Επιμελητηρίου στην προώθηση σύγχρονων και ευρωπαϊκών προσεγγίσεων στα ζητήματα που αφορούν τον αγροδιατροφικό τομέα και το περιβάλλον. «Η κοινή αγροτική πολιτική, τα θέματα του περιβάλλοντος, των τροφίμων και της περιφερειακής ανάπτυξης, είναι θέματα τα οποία έχουν να κάνουν με την συνδρομή των γεωτεχνικών επιστημόνων, προκειμένου να μπορούμε να δούμε μία πιο ευρωπαϊκή και μία πιο σύγχρονη άποψη», είπε και εξήρε την καλή συνεργασία της Περιφέρειας με το τοπικό τμήμα του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου.
Ο πρόεδρος του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. ευχαρίστησε τον αντιπεριφερειάρχη για την φιλοξενία και αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο πρωτογενής τομέας. Τόνισε την ανάγκη στήριξης του πρωτογενή τομέα και σημείωσε: «Πρέπει να παλέψουμε για έναν πρωτογενή τομέα, που δοκιμάζεται τον τελευταίο καιρό σε μεγάλο βαθμό». Έμφαση έδωσε στον ρόλο των Περιφερειών στον σχεδιασμό της αγροτικής πολιτικής, αναφέροντας πως το σχέδιο για τον πρωτογενή τομέα του μέλλοντος πρέπει να περνάει από τις Περιφέρειες. Καταλήγοντας ανέφερε ότι, η κεντρική διοίκηση και οι Περιφέρειες οφείλουν να συνεργαστούν, για την διαμόρφωση μιας σταθερής στρατηγικής που θα προσφέρει στους αγρότες προοπτική και ένα καλύτερο μέλλον.
Η συνάντηση επιβεβαίωσε την βούληση για στενότερη συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και του ΓΕΩΤ.Ε.Ε., με κοινό στόχο την στήριξη των ανθρώπων της παραγωγής και την διαμόρφωση ενός βιώσιμου αναπτυξιακού μοντέλου για τον πρωτογενή τομέα. Στην συνάντηση παρευρέθηκαν, η αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Καβάλας, Θάλεια Αϊναλίδου και ο γενικός γραμματέας της διοικούσας επιτροπής του τμήματος Ανατολικής Μακεδονίας του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. Ο αντιπεριφερειάρχης προσέφερε στον Μ. Γαρδικιώτη μία αναμνηστική πλακέτα από την Καβάλα και μία πολυτελή έκδοση της Περιφέρειας για την Ανατολική Μακεδονία.














