-Η Frontex ανακοίνωσε ότι, η διακίνηση μεταναστών στην Μεσόγειο θάλασσα υπερδιπλασιάστηκε μέσα στο 2023. Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, καταγράφηκαν περισσότερες από 50.300 είσοδοι σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω της Μεσογείου θάλασσας. Η Μεσόγειος θάλασσα, αναφέρει η Frontex, παραμένει η βασική οδός των μεταναστατευτικών ροών προς την Ευρώπη. Και επισημαίνει ότι, πρέπει να αναμένεται αύξηση της δραστηριότητας των διακινητών τους επόμενους μήνες!
-Κι ενώ το πρόβλημα οξύνεται, ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (Ο.Η.Ε.) καλεί τα κράτη, να δημιουργήσουν τακτικές και ασφαλείς μεταναστευτικές οδούς! Δηλαδή, να βοηθήσουν τους διακινητές να κάνουν ευκολότερα και πιο γρήγορα την δουλειά τους! Και οι 50.000 «αφίξεις», θα γίνουν 100.000 και το 2024 θα ξεπεράσουν τις εκατό χιλιάδες. Και οι σύγχρονοι δουλέμποροι, θα έχουν την συνδρομή των κρατικών Αρχών και την «ευλογία» του Ο.Η.Ε.! Μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι εγώ, καρντάσια, σ’ αυτό το θέατρο του παραλόγου;
-Δεν γίνεται να κινητοποιείται ο κρατικός μηχανισμός, για να σταματήσει το δουλεμπόριο και να πραγματοποιεί επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στην θάλασσα. Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν υψηλό κόστος και ο Ο.Η.Ε. δεν είναι «τράπεζα», για να καλύψει την δαπάνη που κάνουν τα κράτη. Έχει, όμως, τα χρήματα, για να ναυλώσει μεγάλα και σύγχρονα πλοία, τα οποία θα μεταφέρουν νόμιμα και με ασφάλεια τους μετανάστες στους προορισμούς τους. Ας ορίσει δύο τρία λιμάνια υποδοχής στις μεσογειακές ακτές της Ασίας και της Αφρικής, όπου θα συγκεντρώνονται οι μετανάστες, θα ταυτοποιούνται και στην συνέχεια θα επιβιβάζονται στα επιβατικά πλοία, για να ταξιδέψουν προς τα ευρωπαϊκά λιμάνια.
-Έτσι, η μετακίνηση θα γίνεται ελεγχόμενα, συντεταγμένα και κυρίως με ασφάλεια. Αλλά, μήπως δεν θέλει ο Ο.Η.Ε. να γίνεται με ασφάλεια η θαλάσσια διακίνηση των μεταναστών;

















