-Κατά την άποψη μου, καρντάσια, στην «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου» πρέπει να συμμετέχουν και να έχουν την «πρωτοκαθεδρία», οι Δήμοι Καβάλας-Θάσου. Στην «σύμπραξη» αυτή είναι εταίροι: οι Ενώσεις ξενοδόχων Καβάλας-Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, η Fraport Hellas, η Aegean και «συντονιστής» η εταιρεία Marketing Greece. Δεν νοείται σύμπραξη όλων των δυνάμεων, χωρίς την συμμετοχή των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης, που χαράσσουν την στρατηγική της τουριστικής προβολής και ανάπτυξης. Άλλη στρατηγική ακολουθεί η «σύμπραξη» και άλλη οι Δήμοι στον ίδιο τομέα.
-Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μετά την πρόσφατη συνάντηση των εταίρων της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», συνεχίζεται το «χτίσιμο» πάνω στην ανάδειξη του αυθεντικού χαρακτήρα των δύο προορισμών, εμβαθύνοντας και αποκαλύπτοντας τις λιγότερο γνωστές εμπειρίες, που εμπλουτίζουν και διαμορφώνουν ένα πολυθεματικό τουριστικό προϊόν. Οι Δήμοι, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιούν τα δικά τους «εργαλεία», για να πετύχουν τους στόχους τους. Η «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου» μπορεί να αποτελέσει πολύ καλό συμβουλευτικό εργαλείο για τους Δήμους.
-Όσον αφορά την συμμετοχή στην «σύμπραξη» της Fraport Hellas και της Aegean, είναι θετική και θέλω να πιστεύω ότι έχει ουσιαστικό χαρακτήρα. Το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» και η σύνδεσή του με άλλους προορισμούς, έχουν μερίδιο στην αναβάθμιση του τοπικού τουριστικού προϊόντος. Θέλω να απαντήσω στην διευθύντρια marketing της Aegean, ότι δεν αρκεί η ενίσχυση των πτήσεων της εταιρείας από την Καβάλα προς την Αθήνα. Πρέπει, μαζί με την Fraport, να αυξήσουν τον αριθμό των συνδέσεων στο εσωτερικό και το εξωτερικό, καθώς και να λύσουν το (ακανθώδες) πρόβλημα της σύνδεσης του αεροδρομίου με την πόλη της Καβάλας.

















