Η κίνηση των ηλεκτρικών πατινιών στο δημοτικό αθλητικό κέντρο «Αλεξάνδρα Δήμογλου», είναι αυτονόητο ότι πρέπει να απαγορεύεται. Αλλά και τα αυτονόητα πράγματα χρειάζεται να επισημαίνονται. Αν υπήρχε η σχετική σήμανση στην είσοδο και τον περιβάλλοντα χώρο του αθλητικού κέντρου, ο κάτοχος ηλεκτρικού πατινιού θα γνώριζε ότι απαγορεύεται να εισέλθει. Και αν εισέλθει, παραβιάζοντας την σήμανση, θα έχει επίπτωση.
Η παρατήρηση που έκανε ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Έργο Τώρα», Ηλίας Καλανταρίδης, στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Καβάλας ήταν εύστοχη και απαραίτητη. Καλούμε τους πολίτες να ενημερώνουν αμέσως την δημοτική αστυνομία, όταν βλέπουν να κινείται ηλεκτρικό πατίνι εντός του αθλητικού κέντρου στην Καλαμίτσα. Αλλά και σε άλλους κοινόχρηστους χώρους, όπως αυλές σχολείων, ανοιχτά γήπεδα, παιδικές χαρές, πάρκα, πλατείες.

















