Συνεδρίασε την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, το διοικητικό συμβούλιο του Επιμελητηρίου Καβάλας, παρουσία του χωρικού αντιπεριφερειάρχη, Θεόδωρου Μαρκόπουλου. Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν: α) η αναμόρφωση της επιμελητηριακής νομοθεσίας, με προτάσεις για ενίσχυση της αυτονομίας των Επιμελητηρίων, σταθερότητα στο εκλογικό πλαίσιο, διεύρυνση αρμοδιοτήτων σε πιστοποιήσεις και αδειοδοτήσεις, διασύνδεση με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) και ενίσχυση της αυτοτέλειας του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.), β) ίδρυση της «Αναπτυξιακής Εταιρείας Επιμελητηρίου Καβάλας», γ) η υποβολή πρότασης για την «Ψηφιακή αναβάθμιση Επιμελητηρίου Καβάλας» στο πρόγραμμα Π.Π.Α. Α.Μ.-Θ. 2026-2030.

Ακόμα, έγινε εκτενής ενημέρωση για τις ενέργειες σχετικά με την μεταφορά του Τελωνείου από το λιμάνι Καβάλας σε άλλο χώρο. Αναφέρθηκε ότι, οι τοπικοί φορείς συνεχίζουν συντονισμένα την προσπάθεια.














