Μαθητές του 17ου δημοτικού σχολείου Καβάλας βραβεύτηκαν στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό Φυσικής

0

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης του 17ου δημοτικού σχολείου Καβάλας συμμετείχαν, με επιτυχία, στον 14ο πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής, που διοργανώθηκε από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, οι μαθητές και οι μαθήτριες διαγωνίστηκαν στην α΄ φάση του διαγωνισμού τον περασμένο Φεβρουάριο και πέτυχαν την πρόκριση στην β΄ φάση του διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαΐου 2026.

Στην τελική φάση του διαγωνισμού απέσπασαν βραβεία οι ακόλουθοι μαθητές: Ανδριάνα Λιόλιου, Αλέξανδρος Σταυρόπουλος (1ο βραβείο), Ευστρατία Μαρκοπούλου (2ο βραβείο). «Συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές για την συμμετοχή και την προσπάθειά τους. Το σχολείο ενθαρρύνει ενεργά τους μαθητές να συμμετέχουν σε τέτοια εγχειρήματα, που προάγουν την μάθηση, την κριτική σκέψη και ενισχύουν την αγάπη των παιδιών για τις επιστήμες», αναφέρει η ανακοίνωση του σχολείου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ