-Δεν καταλαβαίνουμε γιατί ο Μάκης Παπαδόπουλος επιμένει ο Δήμος Καβάλας να γίνει χρηματοδότης του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, για να συνεχιστούν τα απογευματινά δρομολόγια στις «άγονες» γραμμές, όπως τις αποκαλεί, στις γειτονιές της Καβάλας. Τα οποία σταμάτησε το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ, με μονομερή απόφαση, γιατί είχαν χαμηλή επιβατική κίνηση.

-Αν δεν κάνουμε λάθος, την αρμοδιότητα να επεμβαίνει στις δημόσιες τακτικές υπεραστικές και αστικές οδικές επιβατικές μεταφορές στην επικράτεια, προκειμένου να διασφαλισθεί η παροχή στο κοινό δημόσιων επιβατικών μεταφορών χωρίς διακρίσεις και σε συνεχή βάση, την έχει η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου υποδομών και μεταφορών. Επίσης, οι Περιφέρειες, ή οι Περιφερειακές Ενότητες, είναι οι αρμόδιες τοπικές Αρχές, οι οποίες έχουν την αρμοδιότητα εντός των γεωγραφικών ορίων τους: α) να εποπτεύουν τους φορείς που παρέχουν δημόσιες υπηρεσίες τακτικών υπεραστικών και αστικών μεταφορών επιβατών, β) να επιβάλλουν κυρώσεις στους φορείς που εκτελούν δημόσιες τακτικές υπεραστικές και αστικές οδικές μεταφορές επιβατών.

-Και αναρωτιόμαστε, γιατί η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και ειδικότερα η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, δεν παρενέβη όταν το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας «έκοψε» τα απογευματινά δρομολόγια από ορισμένες γειτονιές της πόλης, επειδή είναι οικονομικά ασύμφορη η εκτέλεσή τους; Ποιος θα προστατέψει τους πολίτες-επιβάτες, από την αυθαιρεσία των αποφάσεων Ανωνύμων Εταιρειών; Γιατί, η κατάργηση των δρομολογίων είναι σε βάρος της εξυπηρέτησης των πολιτών.

-Η παράγραφος 1, του άρθρου 21, του νόμου 4974/2022 αναφέρει ακόμα ότι: «Αν κατά την διάρκεια ισχύος των συμβάσεων με τους αναδόχους διαπιστωθεί μεταβολή στις ανάγκες του επιβατικού κοινού, μετά από εισήγηση της αρμόδιας τοπικής Αρχής, που βασίζεται σε σχετικό αίτημα του αναδόχου προς αυτή, η αρμόδια Αρχή δύναται να εγκρίνει την τροποποίηση της λειτουργίας του δικτύου των τακτικών υπεραστικών και αστικών οδικών επιβατικών μεταφορών και να λαμβάνει σχετικά μέτρα, όπως την κατάργηση υφισταμένων τακτικών υπεραστικών και αστικών γραμμών, ή την δημιουργία νέων, ή άλλες μεταβολές, ιδίως ως προς την συχνότητα, ή την διαδρομή των υφισταμένων δρομολογίων». Ρωτάμε το εξής: «Διαπιστώθηκε μεταβολή στις ανάγκες του επιβατικού κοινού, ώστε να τροποποιηθεί το πρόγραμμα των δρομολογίων σε συγκεκριμένες γραμμές της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη της Καβάλας;». Η μονομερής απόφαση της διοίκησης του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών προκάλεσε την μεταβολή στις ανάγκες του επιβατικού κοινού. Οι πολίτες ζητούν να εξυπηρετούνται το απόγευμα, αλλά δεν υπάρχει δρομολόγιο στην γειτονιά τους!

-Πρότεινε ο Μάκης Παπαδόπουλος, ακόμα, να ανατεθεί η μεταφορά των κατοίκων και των επισκεπτών της παλιάς πόλης (συνοικία της Παναγίας) στο ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, έναντι της «επιδότησης» από τον Δήμο Καβάλας, με το χρηματικό ποσό των 36.000 ευρώ ετησίως. Και η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών συμφώνησε να αγοράσει ένα ηλεκτροκίνητο λεωφορείο για το δρομολόγιο. Ρωτάμε τον Μάκη Παπαδόπουλο: «Εκτός από τις 36.000 ευρώ ετησίως, που θα καταβάλλει ο Δήμος στο ΚΤΕΛ, οι κάτοικοι της συνοικίας της Παναγίας θα πληρώνουν εισιτήριο για την μετακίνησή τους; Ή θα μεταφέρονται δωρεάν, όπως γίνεται σήμερα με το παλιό τραινάκι του Δήμου;».

-Δεν γνωρίζουμε εάν σε άλλους Δήμους της Ελλάδας, οι δημοτικές Αρχές επιδοτούν το μεταφορικό έργο που παρέχει μία Ανώνυμη Εταιρεία. Αν το κάνουν αυτό, εμείς διαφωνούμε καθέτως! Αν ο Δήμος Καβάλας θέλει να εξυπηρετήσει τους δημότες του, να τολμήσει την δημιουργία δημοτικής (αστικής) συγκοινωνίας.

-Και ο Μάκης Παπαδόπουλος, να πάψει να κάνει τον «μεσάζοντα» για το οικονομικό συμφέρον του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ