-Εάν είναι ο Δήμος Καβάλας να επιδοτήσει το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, για να κάνει μία νέα «ευρυζωνική» γραμμή από την Καλαμίτσα μέχρι το Περιγιάλι και για δρομολογηθεί ένα μικρό λεωφορείο (mini bus) στην παλιά πόλη (χερσόνησο Παναγίας), γιατί δεν βρίσκει ο Δήμος την επιδότηση για να λειτουργήσει τις συγκεκριμένες γραμμές;
-Μπορεί, μάλιστα, να κάνει ακόμα πιο «ευρυζωνική» την πρώτη γραμμή, συνδέοντας το Παληό Τσιφλίκι, με την Καβάλα και την Νέα Καρβάλη! Και στην δεύτερη γραμμή, να δρομολογήσει ένα ηλεκτροκίνητο μικρό λεωφορείο. Στο πλαίσιο της λεγόμενης «βιώσιμης αστικής κινητικότητας»!
-Στην «ευρυζωνική» γραμμή θα βάλει εισιτήριο 1 ευρώ, ενώ στην γραμμή προς την παλιά πόλη, οι επιβάτες θα μετακινούνται δωρεάν!
-Κατά τα άλλα, θα συμφωνήσω με την πρόταση του ΚΤΕΛ για την αλλαγή της κατεύθυνσης των οχημάτων (αντιδρόμηση) στο τμήμα της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, από την οδό Δαγκλή μέχρι το Φάληρο, ώστε να δημιουργηθεί ένα ακόμα ρεύμα για την έξοδο των οχημάτων από το κέντρο της πόλης. Η αλλαγή αυτή, έπρεπε να γίνει ΠΡΟΧΘΕΣ! Είναι μέτρο που θα βοηθήσει το «κυκλοφοριακό» στο κέντρο.
-Με τα έργα που γίνονται, θα χρειαστούν κι άλλες κυκλοφοριακές αλλαγές. Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Καβάλας έχουν να καταθέσουν σχετικές προτάσεις; Ή, μόνο, θα αναθεματίζουν τα έργα που γίνονται και αναστάτωσαν πεζούς, οδηγούς και καταστηματάρχες;
-Εγώ δεν θεωρώ απαραίτητη την ανάθεση σε ομάδα συγκοινωνιολόγων, να κάνει μία εμπεριστατωμένη μελέτης για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης. Δόθηκαν αρκετά χρήματα σε συγκοινωνιολόγους, αλλά καμία μελέτη δεν εφαρμόστηκε, ή έγινε αποσπασματική εφαρμογή των μέτρων, με αποτέλεσμα αυτό που προαναφέρθηκε στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, δηλαδή την λανθασμένη κατεύθυνση των οχημάτων στο τμήμα που μονοδρομήθηκε. Την οποία ζήτησε, αν δεν κάνω λάθος, το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών!
-Τις στοχευμένες κυκλοφοριακές αλλαγές σε «νευραλγικά σημεία», μπορούν να συναποφασίσουν οι συμμετέχοντες στην δημόσια διαβούλευση που συγκαλεί ο Δήμος Καβάλας. Στην διαβούλευση αυτή, θα κάνουν «επικαιροποίηση» των παλιότερων συγκοινωνιακών μελετών.

















