-Διαβούλευση είναι, η συνάθροιση ατόμων, για την παραγωγή πρωτότυπων ιδεών, μετά από σκέψη και ανταλλαγή απόψεων. «Διαβούλευση, χωρίς να έχουν κατατεθεί οι προτάσεις της δημοτικής Αρχής, δεν μπορεί να έχει αποτέλεσμα. Εδώ είμαστε για να βοηθήσουμε στην βελτίωση των προτάσεων της δημοτικής Αρχής, αλλά πρέπει να δούμε πρώτα τις προτάσεις», τάδε έφη Γιάννης Εριφυλλίδης, δημοτικός σύμβουλος Δήμου Καβάλας και επικεφαλής του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά», με αφορμή την (ανοιχτή) πρόσκληση, από την δημοτική Αρχή, για δημόσια διαβούλευση με θέμα το κυκλοφοριακό ζήτημα της πόλης. Και τις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες που δημιουργούνται με τα εκτελούμενα έργα στο κέντρο αυτής.

-Αν η δημοτική Αρχή έχει πρόταση, για το κυκλοφοριακό ζήτημα εν προκειμένω, δεν χρειάζεται να κάνει (δημόσια) διαβούλευση. Απλώς, πρέπει να υλοποιήσει την πρόταση της. Η πρόταση θα γίνει πράξη και η πράξη θα κριθεί όταν έρθει η ημέρα των (δημοτικών) εκλογών. Αν η σημερινή δημοτική Αρχή είπε, πριν από τις εκλογές του 2023, ότι θα αναπλάσει την πλατεία καπνεργάτη και ότι θα κατασκευάσει διαχωριστική νησίδα και κυκλικό κόμβο στην οδό Κουντουριώτου και εξελέγη από τους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες που ψήφισαν, ποιος δικαιούται σήμερα να ασκεί κριτική; Η πλειοψηφία των Καβαλιωτών επέλεξε την παράταξη που διοικεί, γιατί συμφώνησε με τα παραπάνω έργα. Όποιος διαφωνούσε, προεκλογικά, έπρεπε να εκφράσει την διαφωνία του και να καταθέσει εναλλακτική πρόταση.

-Ο Γιάννης Εριφυλλίδης, ως υποψήφιος δήμαρχος, εξέφρασε την διαφωνία του με το έργο στην οδό Κουντουριώτου; Και ποια εναλλακτική πρόταση κατέθεσε, ώστε να την αξιολογήσουν οι Καβαλιώτες και οι Καβαλιώτισσες και να την προτιμήσουν; Σήμερα ομιλεί για: γενναία μέτρα με σκοπό την ενθάρρυνση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς και των ΤΑΞΙ, αλλαγή της πολιτικής στάθμευσης στους υπάρχοντες χώρους και για την εύρεση νέων χώρων στο κέντρο και τις εισόδους της πόλης. Μπορεί να γίνει (πιο) συγκεκριμένος;

-Ποιο είναι το γενναίο μέτρο, που θα ενθαρρύνει την χρήση των λεωφορείων της αστικής συγκοινωνίας και των ΤΑΞΙ. Μήπως, ο Δήμος θα επιδοτεί το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, για να μεταφέρει δωρεάν τους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες δωρεάν από τις γειτονιές προς το κέντρο της πόλης και αντίστροφα, ώστε να μη χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα τους και τις μοτοσυκλέτες; Το εγχείρημα αυτό δοκίμασε ο πατέρας του, Στάθης Εριφυλλίδης, αλλά απέτυχε παταγωδώς! Κερδισμένο ήταν το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, που έβαλε στο ταμείο του μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ από το πρόγραμμα.

-Τι εννοεί, επίσης, ότι πρέπει να αλλάξει η πολιτική στάθμευσης στους υπάρχοντες χώρους στάθμευσης; Θα ζητήσει, αν γίνει δήμαρχος, από τους ενοικιαστές των οργανωμένων χώρων να μειώσουν την τιμή ανά ώρα, θα αναλάβει ο Δήμος την διαχείριση των χώρων που νοικιάζει ώστε να διαμορφώνει το αντίτιμο της στάθμευσης, ή να προσφέρει δωρεάν στάθμευση μόνο στους δημότες; Θα καταργήσει, μήπως, την ελεγχόμενη στάθμευση; Θα κατασκευάσει υπόγειο χώρος στάθμευσης και σε ποιο χώρο;

-Αυτές τις προτάσεις μπορούσε να καταθέσει (και εγγράφως) στην δημόσια διαβούλευση, μαζί με τις προτάσεις για νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μετά την κατασκευή των έργων στο κέντρο της Καβάλας. Εμείς, για παράδειγμα, προτείνουμε να τοποθετηθεί σήμανση STOP στην συμβολή των οδών Γαλλικής Δημοκρατίας και Ομονοίας, για να έχουν προτεραιότητα τα οχήματα που έρχονται από τον κυκλικό κόμβο της οδού Κουντουριώτου και στην συμβολή των οδών Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού και Κουντουριώτου, για να έχουν προτεραιότητα τα οχήματα που ανεβαίνουν προς την οδό Ελληνικής Δημοκρατίας. Ώστε, στην οδό Κουντουριώτου να υπάρχει συνεχής ροή των οχημάτων.

-Επίσης, προτείνουμε να ζητηθεί, είτε από την Τελωνειακή Υπηρεσία, είτε από τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, να χρησιμοποιηθούν ως χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων η αποθήκη του Τελωνείου και ο χώρος για τα βαρέα οχήματα που δημιουργήθηκε στις παλιές αποθήκες του λιμανιού «απόστολος Παύλος». Οι χώροι αυτοί, θα προσφέρουν αρκετές ασφαλείς θέσεις στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των τουριστών και θα αποσυμφορήσουν το κέντρο της πόλης από την κίνηση πολλών οχημάτων, τα οποία αναζητούν μία θέση για να σταθμεύσουν.

-Αλλά, η διαβούλευση, δηλαδή η κατάθεση πρωτότυπων ιδεών και προτάσεων, προϋποθέτει σκέψη. Επειδή φαίνεται πως ο Γιάννης Εριφυλλίδης δεν έχει συγκεκριμένη σκέψη για το κυκλοφοριακό, αρκείται στην κριτική των πράξεων των διοικούντων τον Δήμο! Ή, κατηγορεί τους διοικούντες, πως δεν έχουν δικές τους προτάσεις. Αν ήταν εκείνος δήμαρχος Καβάλας και τον καλούσε ένας εκ των επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, να κάνει διαβούλευση για το κυκλοφοριακό, τι θα του απαντούσε; «Ελάτε να ακούσετε τις ιδέες μου και θα τις συζητήσουμε». Δεν θα ζητούσε από τις παρατάξεις, να προσφέρουν στον διάλογο και δικές τους προτάσεις;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ