Στις 19 και 20 Νοεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε στην Cernavoda της Ρουμανίας, η πρώτη συνάντηση του εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus KA210, στο οποίο το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Καβάλας συμμετέχει ως εταίρος, με τίτλο: «Education through Empathy: Together against violence», δηλαδή «Εκπαίδευση μέσω ενσυναίσθησης: Μαζί ενάντια στην βία». Το συντονιστικό σχολείο είναι από την Ρουμανία και συμμετέχουν σχολεία από την Σλοβακία και την Πορτογαλία.

Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, η διήμερη συνάντηση έγινε με την συμμετοχή δύο εκπαιδευτικών από καθεμία από τις χώρες. Κύριος σκοπός της συνάντησης ήταν, η αποσαφήνιση του ευρύτερου πλαισίου του έργου, η ενίσχυση της διακρατικής συνεργασίας και η θεμελίωση κοινής μεθοδολογικής και οργανωτικής βάσης, με στόχο την συνεπή και αποτελεσματική υλοποίηση των προγραμματισμένων δράσεων.

Η πρώτη ημέρα άρχισε με την εντυπωσιακή τελετή έναρξης, κατά την οποία παρουσιάστηκαν η δομή της συνεδρίας και οι επιμέρους θεματικές ενότητες. Ακολούθησε η παρουσίαση των εταίρων, με παρουσιάσεις των χωρών, των πόλεων και των εκπαιδευτικών τους Οργανισμών. Κατά την συζήτηση του χρονοδιαγράμματος, των εργασιών και των προθεσμιών, διαμορφώθηκε ένα σαφές και κοινά αποδεκτό πλάνο δράσης, το οποίο εξασφαλίζει την ομαλή εξέλιξη του έργου και επιτρέπει την παρακολούθηση της προόδου σε όλα τα στάδια υλοποίησης.

Η δεύτερη ημέρα επικεντρώθηκε στον λεπτομερή σχεδιασμό και στην διαχείριση του έργου. Το κοινό εργαστήριο ήταν βασικό σημείο σύγκλισης, καθώς διευκρίνισε τις ευθύνες των εταίρων, τις διοικητικές διαδικασίες και τις οικονομικές απαιτήσεις του έργου. Ακόμα έγινε συζήτηση για τις ψηφιακές πλατφόρμες διάχυσης των αποτελεσμάτων του έργου και την επικοινωνία των εταίρων, με στόχο την εξασφάλιση ενιαίας και συνεπούς παρουσίας του προγράμματος στον δημόσιο ψηφιακό χώρο.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την τελετή λήξης, που επιβεβαίωσε την δέσμευση των εταίρων στην επίτευξη των στόχων του προγράμματος, καθώς και με εκπαιδευτική επίσκεψη στην περιοχή της Κωστάντζας, που συνέβαλε στην ενίσχυση της πολιτισμικής εξοικείωσης και της σχέσης μεταξύ των συμμετεχόντων. Η εναρκτήρια συνάντηση ήταν εξαιρετικά παραγωγική, έθεσε τις βάσεις για μία συστηματική, συνεργατική και επιστημονικά τεκμηριωμένη υλοποίηση του έργου. Οι συζητήσεις, οι παρουσιάσεις και τα εργαστήρια, εξασφάλισαν την απαραίτητη αποσαφήνιση ρόλων και διαδικασιών, ενώ ενίσχυσαν την συλλογική δέσμευση προς την καλλιέργεια ενσυναίσθησης και την καταπολέμηση της βίας στο σχολικό περιβάλλον.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ