-Διαβάζοντας την εκτίμηση του διευθύνοντα συμβούλου του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, Άγγελου Βλάχου, για τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι «απόστολος Παύλος» την επόμενη πενταετία, κάθε νοήμων Καβαλιώτης θα αναρωτηθεί τι «μέλει γενέσθαι» με την επιβατική κίνηση του λιμανιού. Δηλαδή, με την πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου και με την σύνδεση της Καβάλας με τα νησιά του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου πελάγους. Ήδη, η σκανδαλώδης απόφαση του πρώην υπουργού ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη, να αποκλείσει τα νησιά της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου από την Καβάλα, προκειμένου να ικανοποιήσει την πρόταση πλοιοκτήτριας εταιρείας να αναλάβει τα δρομολόγια στην «προέκταση» της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη προς Λήμνο-Άγιο Ευστράτιο-Λαύριο, έχει επηρεάσει σημαντικά την επιβατική κίνηση στο λιμάνι «απόστολος Παύλος».

-Θέλουμε να καταστήσουμε ξεκάθαρο και σαφές προς τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ο.Λ.Κ. Ανώνυμη Εταιρεία, ο οποίος είναι το «εκτελεστικό όργανο» των αποφάσεων του Υπερταμείου και σε κάθε άλλο υποστηρικτή του σχεδίου που επιχειρείται, με ύπουλο τρόπο, να επιβληθεί στην τοπική κοινωνία, ότι το λιμάνι «απόστολος Παύλος» δεν θα γίνει ότι έγινε ο αερολιμένας «Μέγας Αλέξανδρος».

-Ο αερολιμένας «Μέγας Αλέξανδρος», μετά την παραχώρησή του στην Fraport, λειτουργεί ως ένα εποχικό αεροδρόμιο, για την εξυπηρέτηση της τουριστικής κίνησης της Θάσου! Όποιος επισκέπτεται τον αερολιμένα εκτός της τουριστικής περιόδου, θα απογοητευτεί από την εικόνα που επικρατεί. Οι λιγοστές πτήσεις προς την Αθήνα γίνονται «για τα μάτια του κόσμου» και με χαμηλές πληρότητες των αεροσκαφών. Γιατί να αυξήσει τις πτήσεις η Aegean, ώστε να προσελκύσει επιβάτες, αφού εξυπηρετεί την βόρεια Ελλάδα από τα αεροδρόμια «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης και «Δημόκριτος» της Αλεξανδρούπολης; Ακόμα και οι Καβαλιώτες επιλέγουν τον αερολιμένα «Μακεδονία», για να ταξιδέψουν προς την Αθήνα και άλλους προορισμούς!

-Αυτό θέλουν να πετύχουν το Υπερταμείο, ο Ο.Λ.Κ. και, δυστυχώς, οι (άβουλοι και μοιραίοι) τοπικοί πολιτικοί παράγοντες για το λιμάνι «απόστολος Παύλος»; Να έχει μία υποτυπώδη επιβατική κίνηση, που θα σημειώνει μικρή άνοδο κάθε καλοκαίρι με την έλευση των τουριστών που ταξιδεύουν προς την Θάσο και την Λήμνο; Το λιμάνι «απόστολος Παύλος» δεν θα γίνει «μαρίνα κρουαζιερόπλοιων», για έρχονται κάθε καλοκαίρι 30 με 40 κρουαζιερόπλοια. Τις προηγούμενες δεκαετίες, η Καβάλα ήταν η βασική γέφυρα επικοινωνίας των νησιών του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου με την ηπειρωτική χώρα. Και το λιμάνι της «ηγείτο» στην επιβατική κίνηση. Το Υπερταμείο, με το εκτελεστικό του όργανο στην διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, θέλει να το αλλάξει αυτό. Με πρόσχημα την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

-Το λιμάνι «απόστολος Παύλος» δεν χρειάζεται περισσότερα κρουαζιερόπλοια από όσα έρχονται. Γιατί να παραχωρηθεί (σε ιδιώτη) το κρηπίδωμα μπροστά από το τελωνείο; Δεν είναι αρκετό το κρηπίδωμα στον προσήνεμο μόλο; Γιατί να παραχωρηθεί το κτήριο του τελωνείου; Να κατασκευαστεί ο σταθμός επιβατών κρουαζιέρας στον χώρο των παλιών αποθηκών.

-Αν παραχωρηθεί η προβλήτα του τελωνείου, τι θα γίνει με τις θέσεις προσέγγισης των πλοίων της ακτοπλοΐας και της πορθμειακής γραμμής προς την Θάσο; Είτε πρέπει να μειωθούν τα δρομολόγια, είτε να μεταφερθούν τα πλοία σε άλλο λιμάνι! Η Θεσσαλονίκη πήρε «μερίδιο» των δρομολογίων από την Καβάλα προς τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου πελάγους (Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο). Μήπως το ζήτημα με την γραμμή προς Λήμνο-Άγιο Ευστράτιο-Λαύριο δημιουργήθηκε, για να πάρει το υπόλοιπο «μερίδιο» η Αλεξανδρούπολη; Τι λέτε, φίλτατε διευθύνοντα σύμβουλε της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., που λειτουργείτε ως τεχνοκράτης της κρουαζιέρας και όχι ως διοικητικό στέλεχος του φορέα που διαχειρίζεται τα σημαντικά λιμάνια της Καβάλας;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ