-Το ελληνικό Δημόσιο υπέγραψε σύμβαση με το «Ωνάσειο» Ίδρυμα, για την ίδρυση ενός δικτύου δημόσιων «Ωνάσειων» σχολείων! Πρόκειται για 22 σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (11 Γυμνάσια και ισάριθμα Λύκεια), τα οποία θα λειτουργήσουν σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας (10 εντός Αττικής και 12 στην υπόλοιπη χώρα). Είναι ένα δίκτυο «πρότυπων» σχολείων, τα οποία θα χρηματοδοτεί το «Ωνάσειο» ίδρυμα και θα εποπτεύει το Υπουργείο παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού. Δεν θα εκπλαγούμε, ειλικρινά, εάν αύριο ανακοινωθεί πως το ελληνικό Δημόσιο υπέγραψε σύμβαση με ένα άλλο ιδιωτικό ίδρυμα, εγχώριο, ή του εξωτερικού, για να χρηματοδοτήσει ένα δίκτυο Γενικών Νοσοκομείων.

-Η καταστρατήγηση του Συντάγματος της Ελλάδας γίνεται πράξη, πριν ψηφιστεί η κατάργηση του άρθρου 16! Μετά από την ψήφιση του νόμου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, περί ίδρυσης και λειτουργίας παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων, η κεντρική διοίκηση προχωρά στην δευτεροβάθμια και σύντομα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση! «H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες», αναφέρει η παράγραφος 2, του άρθρου 16 του Συντάγματος της Ελλάδας, το οποίο θέλει να καταργήσει η σημερινή κυβέρνηση, με την στήριξη του Πα.Σο.Κ. και πιθανόν άλλων κομμάτων στην Βουλή των Ελλήνων.

-Ο έλεγχος της παιδείας, δηλαδή του εκπαιδευτικού συστήματος, είναι καίριας σημασίας για την διαμόρφωση της (ελληνικής) κοινωνίας. Στα σχολεία, ιδιαίτερα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διαμορφώνονται οι πολίτες των επόμενων γενεών. Ορισμένοι θέλουν να «πλάσουν» τους νέους πολίτες, σύμφωνα με ένα «αξιακό» μοντέλο, το οποίο θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα τους. Για την ακρίβεια, θέλουν να δημιουργήσουν πολίτες χωρίς αξίες και αρχές, που θα χειραγωγούνται από κάποια ελίτ.

-Η σύμβαση που υπέγραψε το ελληνικό Δημόσιο με το «Ωνάσειο» είναι «βόμβα» στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας. Αλλά, είναι τόσα πολλά αυτά που απασχολούν τον ελληνικό λαό, ώστε δεν έχει τον χρόνο να αντιδράσει! Είναι αδιανόητο ένας ιδιωτικός φορέας να χρηματοδοτεί δημόσια σχολεία, να τα διοικεί με εννεαμελή επιτροπή (πέντε μέλη θα ορίζονται από το Υπουργείο παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού και τέσσερα μέλη από το «Ωνάσειο» ίδρυμα), να καθορίζει τον αριθμό των μαθητών/μαθητριών (πάνω από 22.000 σε ορίζοντα δωδεκαετίας) και να επιβάλλει τους εκπαιδευτικούς στόχους. «Η εισαγωγή των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου και στην Α΄ τάξη Λυκείου, θα γίνεται με παρόμοια διαδικασία που ισχύει και για τα πρότυπα σχολεία, με συμμετοχή σε γραπτές εξετάσεις (τεστ) γνώσεων και δεξιοτήτων. Επίσης, το εκπαιδευτικό προσωπικό των ΔΗΜ.Ω.Σ., θα επιλέγεται με παρόμοια διαδικασία που ακολουθείται για το εκπαιδευτικό προσωπικό των πρότυπων σχολείων», αναφέρει το «Ωνάσειο» ίδρυμα. Δηλαδή, γίνεται προσπάθεια δημιουργίας σχολείων «δύο ταχυτήτων» μέσα στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, με την συναίνεση της κεντρικής διοίκησης! «Υπάρχουν τα ιδιωτικά σχολεία, γιατί διαμαρτύρεσαι και εξίστασαι;», θα πείτε. Γιατί, λοιπόν, το «Ωνάσειο» ίδρυμα δεν χρηματοδοτεί την κατασκευή και λειτουργία 22 καινούργιων Γυμνασίων και Λυκείων σε μειονεκτικές περιοχές, όχι σε περιοχές που έχουν πληθυσμό άνω των 70.000 κατοίκων (σ.σ. η περιφέρεια αποψιλώνεται πληθυσμιακά), τα οποία θα λειτουργούν όπως τα ιδιωτικά; Ή ακόμα καλύτερα, γιατί η διοίκηση του «Ωνασείου» ιδρύματος δεν χορηγεί την βελτίωση του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων σε σχολεία που βρίσκονται σε παραμεθόριες και μειονεκτικές περιοχές; Παλιότερα, οι εθνικοί ευεργέτες έχτιζαν σχολεία, αλλά σ’ αυτά φοιτούσαν όλα τα παιδιά των Ελλήνων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ