Μετρώντας 4 έτη επιτυχημένης συνεργασίας, η «σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου» πραγματοποίησε την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023, παρουσίαση του έργου της στο ξενοδοχείο Lucy στην Καβάλα, παρουσία πλήθους κόσμου. Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, η σύμπραξη ενισχύεται σημαντικά, με την ένταξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) στο σχήμα της. Έτσι, αποτελούμενη από επτά (7) συμμάχους (Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, Επιμελητήριο Καβάλας, Fraport Greece, AEGEAN, Marketing Greece, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού), η σύμπραξη ενώνει δυνάμεις και πόρους και θέτει την ανάδειξη και προώθηση της τουριστικής ταυτότητας των δύο προορισμών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.
Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και ελκυστικότητας των δύο προορισμών, την ανάδειξη των αυθεντικών εμπειριών που προσφέρουν, την προβολή της διαφορετικότητας των προορισμών, αλλά και της μεταξύ τους εγγύτητας, η σύμπραξη σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις που απευθύνονται στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό. Για το 2023, η σύμπραξη συνεχίζει να χτίζει περαιτέρω στον αυθεντικό χαρακτήρα των προορισμών, εμβαθύνοντας και αποκαλύπτοντας τις λιγότερο γνωστές εμπειρίες που εμπλουτίζουν και διαμορφώνουν ένα πολυθεματικό τουριστικό προϊόν. Όπως, η κοντινή απόδραση από την Καβάλα στο ανεξερεύνητο Παγγαίο όρος και μία σειρά ξεχωριστών εμπειριών, πεζοπορία μέσα στην φύση, παραδοσιακά χωριά, αμπελώνες, τοπικά προϊόντα. Ενώ παράλληλα, ο πλούτος των χειροτεχνιών (crafts), τα δημοφιλή τοπικά προϊόντα της Θάσου και η παράδοση και κουλτούρα των κατοίκων του νησιού βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, αποτυπώνοντας το έντονο στοιχείο αυθεντικότητας του προορισμού και αναδεικνύοντας την πολιτιστική του αξία.
Συνολικά έως σήμερα, έχουν δημιουργηθεί 11 travel video, περισσότερες από 150 φωτογραφίες, 11 ταξιδιωτικά αφιερώματα στο discovergreece.com και προώθηση του συνολικού περιεχομένου με ψηφιακές καμπάνιες προβολής. Αξιοσημείωτο είναι το ψηφιακό αποτύπωμα των δράσεων με reach 10 εκατ. και 1.5 εκατ. video views. Ακόμα, έχουν υλοποιηθεί 15 δημοσιογραφικά ταξίδια από τις αγορές-στόχους των προορισμών, με εκπροσώπους από διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, έχοντας επιτύχει περισσότερα από 40 δημοσιεύματα.
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ., δήλωσε: «Οι προκλήσεις της επόμενης μέρας για τον τουρισμό είναι εδώ. Βασική προϋπόθεση για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του νέου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που διαμορφώνεται, είναι η συνεργασία. Γι’ αυτό, ο Ε.Ο.Τ. ενώνει δυνάμεις με την Marketing Greece και τον ιδιωτικό τομέα και στην Καβάλα-Θάσο, συμβάλλοντας έμπρακτα στην κοινή προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Η επόμενη μέρα του τουρισμού, μας χρειάζεται όλους και ευελπιστώ αυτή η κοινή πρωτοβουλία, να αποτελέσει οδηγό για όλους».
Η Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece, είπε τα εξής: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός, πως η Καβάλα και η Θάσος στέκονται δυναμικά και με αφοσίωση στην δημιουργία, διατήρηση και ενίσχυση της σύμπραξης τουρισμού, αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση», ενώ παρουσιάζοντας το έργο που έχει υλοποιηθεί τόνισε ότι: «Η ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας των δύο προορισμών εστιάζει σε μία βαθύτερη προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος, φέρνοντας στην πρώτη γραμμή την αυθεντικότητα, την παράδοση, αλλά και τις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρουν στους επισκέπτες τους. Η βαθύτερη κατανόηση από όλους της ταυτότητας των προορισμών, είναι προϋπόθεση για το χτίσιμο του brand τους».
Ο Αντώνης Μιτζάλης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζουμε τις δράσεις ανάδειξης και προβολής της ευρύτερης περιοχής Καβάλας-Θάσου. Με πίστη στο κοινό μας όραμα, συνεχίζουμε την άρτια συνεργασία των τοπικών φορέων ξενοδόχων και επαγγελματιών με την Marketing Greece και ελπίζουμε η προσπάθεια αυτή, να ενδυναμώνεται χρόνο με τον χρόνο».
Ο Πάρις Παρασχούδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, δήλωσε: «Η αρχή «η ισχύς εν τη ενώσει», είναι ακόμα πιο σημαντική για τον κλάδο του τουρισμού, όπου οι εμπλεκόμενοι είναι πολλοί και η παραδοχή για το «κοινώς αποδεκτό» μη δεδομένη. Η Marketing Greece συνέβαλε καθοριστικά, στο να προσεγγίσουμε το τουριστικό μας προϊόν με ανθρωποκεντρικό και βιωματικό τρόπο και να το συνδέσουμε με ότι εκφράζει την ελληνικότητά μας. Χωρίς να αρνούμαστε ως προορισμός τον «ήλιο και την θάλασσα», που είναι εκ των πραγμάτων η κύρια μορφή τουρισμού στην Θάσο, η στρατηγική μας είναι, να την συμπληρώσουμε με περισσότερες εκδοχές του τι σημαίνει Θάσος, οι οποίες μπορούν να μεταφραστούν σε τουριστικές εμπειρίες. Προσβλέπω στην συνέχιση της μέχρι τώρα γόνιμης συνεργασίας μας, για την περαιτέρω ανάδειξη της τουριστικής μας ταυτότητας».
Ο Μάρκος Δέμπας, πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, επεσήμανε ότι: «Η κοινή προσπάθεια των φορέων μας, για προβολή της περιοχής Καβάλας και Θάσου, έχει σκοπό να αναδείξει τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής μας, να προβάλει τις προοπτικές ανάπτυξης τουριστικών σημείων και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις επιμήκυνσης ως τουριστικού προορισμού, σε όλες τις εποχές του χρόνου. Μέσα από τα επικοινωνιακά δίκτυα μεγάλης προσβασιμότητας, που στοχεύσαμε, έρχεται η περιοχή μας, να προβληθεί ακόμα πιο έντονα, να γίνει περισσότερο γνωστή και να ωφελήσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού και την επιχειρηματικότητα, δημιουργώντας τις συνθήκες ακόμα μεγαλύτερης ανάπτυξης και διείσδυσης σε χώρες του εξωτερικού».
Ο Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, σχολίασε: «Συνεχίζοντας με συνέπεια και όραμα την συμμετοχή μας στην σύμπραξη τουρισμού για την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου, θέλω να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες φορείς που συνέβαλαν μέσω της κοινής αυτής προσπάθειας στην προώθηση της Καβάλας και της Θάσου την χρονιά που πέρασε. Η στοχευμένη και καθ’ όλα άρτια στρατηγική επικοινωνίας που υλοποιήθηκε από την σύμπραξή μας, έδωσε την ευκαιρία στους δύο προορισμούς να προβάλλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και την μοναδικότητά τους με τον πλέον ελκυστικό, συνεπή και σύγχρονο τρόπο. Τέλος, θέλω να καλωσορίσω τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, που ως νέο μέλος της σύμπραξής μας, θα συμβάλλει στην περαιτέρω αναβάθμιση του ρόλου και του έργου μας και να υπογραμμίσω ταυτόχρονα την αξία της κοινής προσπάθειας ως μονόδρομο για την επιτυχή τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού».
Η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN δήλωσε πως: «Είναι ιδιαίτερη η χαρά της ΑEGEAN να συμμετέχει στην σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου, καθώς μόνο μέσα από συνέργειες μεγιστοποιούμε την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μας για την προώθηση του τόπου. Πόσο μάλλον, όταν αυτές περιλαμβάνουν όλους τους φορείς που καθορίζουν το τουριστικό μέλλον του προορισμού. Με κύριο συντονιστή την Marketing Greece, προχωρήσαμε σε παραγωγή υλικού που αναδεικνύει τον χαρακτήρα της περιοχής, ενώ από την πλευρά της AEGEAN χρησιμοποιούμε όλα τα διαθέσιμα μέσα και κανάλια επικοινωνίας, για να προβάλλουμε δυνατά τις ομορφιές του τόπου. Ταυτόχρονα, ενισχύουμε την διασυνδεσιμότητα του προορισμού, όπως έγινε φέτος με τις πρόσθετες πτήσεις της Καβάλας. Στόχος μας είναι, να συνεχίσουμε την κοινή προσπάθεια, για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτών και γιατί όχι, να μεγαλώσουμε κι άλλο αυτή την σύμπραξη, για να πετύχουμε ακόμα περισσότερα στο μέλλον».
















