-Η προσωρινή αναστολή της ισχύος της Α.Ε.Π.Ο. (Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων) του έργου σύνδεσης του λιμανιού «Φίλιππος Β» με το σιδηροδρομικό δίκτυο (στον σταθμό Τοξοτών Νομού Ξάνθης), εμένα καρντάσια με ανησυχεί πολύ. Ίσως να είναι η «ταφόπλακα» του έργου, άρα και της σύνδεσης του λιμανιού με τον σιδηρόδρομο. Και πως θα αρχίσει η ιδιωτική επένδυση (βλέπετε την έγκριση της υπο-παραχώρησης του λιμανιού) αν το λιμάνι δεν συνδεθεί με το σιδηροδρομικό δίκτυο;

-Από την άλλη, το ιδιαίτερα σημαντικό έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας, το οποίο επρόκειτο να συνδέσει τα τρία μεγάλα λιμάνια της βόρειας Ελλάδας, της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας (Φίλιππος Β) και της Αλεξανδρούπολης, ματαιώθηκε!

-Και υπάρχουν μερικοί στην Καβάλα, που θεωρούν δικαίωση την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, να αναστείλει την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού «Φίλιππος Β»! Διότι, ανακάλυψαν, έπειτα από δεκαετίες που σέρνεται το έργο, ότι η μονή σιδηροδρομική γραμμή περνάει σε απόσταση 200 μέτρων από τον αγωγό φυσικού αερίου της βιομηχανίας λιπασμάτων! Και ότι υπάρχει κίνδυνος αν εκτροχιαστεί το τραίνο, να προκληθεί μεγάλο περιβαλλοντικό ατύχημα στην περιοχή.

-Τι λέτε ορέ λεβέντες! Θα εκτιναχθεί η αμαξοστοιχία σε απόσταση 200 μέτρων, για να «χτυπήσει» τον θαμμένο στο έδαφος, αν δεν κάνω λάθος, αγωγό που μεταφέρει φυσικό αέριο στο εργοστάσιο; Ή, μήπως, θα υπάρξει διαρροή φυσικού αερίου και έκρηξη στον αγωγό, ενώ θα διέρχεται το τραίνο «δίπλα» από την βιομηχανία;

-Μ’ αυτά και με τα άλλα, καρντάσια, πετύχαμε να ακυρώσουμε έναν στόχο δεκαετιών. Να αποκτήσει το εμπορικό λιμάνι την απαραίτητη σύνδεση με τον σιδηρόδρομο. Αν ακούσετε, καρντάσια, κάποιον πολιτικάντη, ή εκπρόσωπο φορέα, να λέει ότι το έργο θα γίνει, θα είναι μέγα ψέμα! Όσοι ήθελαν το «Φίλιππος Β» να είναι «μικρό και ευέλικτο» λιμάνι, θα πανηγυρίζουν με την απόφαση του ΣτΕ! Η ανάπτυξη στην Καβάλα θα έρθει με τα airbnb (την βραχύβια εκμίσθωση καταλυμάτων).

-Έγινε και η ομιλία του πρωθυπουργού στην Δ.Ε.Θ. Άραγε, θα έλεγε κάτι για την σιδηροδρομική Εγνατία και για την σιδηροδρομική σύνδεση του εμπορικού λιμένα της Καβάλας; Προέχει το Μετρό στην Θεσσαλονίκη!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ