-Η δήμαρχος Λήμνου, Ελεονώρα Γεώργα, διέψευσε πως έγινε εισήγηση στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), για να συμπεριληφθεί η Τήνος στην άγονη γραμμή Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα. Έγινε αίτημα από τον Δήμο Τήνου προς τον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, το οποίο δεν έφτασε στο Σ.Α.Σ., όπως είπε η δήμαρχος στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Λήμνου.

-Το αναφέρουμε αυτό, γιατί ορισμένοι πολιτικοί, όπως ο βουλευτής Καβάλας, Μακάριος Λαζαρίδης, «έσπευσαν» να παρουσιάσουν την ένταξη της Τήνου στην άγονη γραμμή ως δική τους παρέμβαση! Η Ελ. Γεώργα ανέφερε πως δεν έγινε εισήγηση για κανένα άλλο νησί, ούτε για την Άνδρο που προβλεπόταν παλιότερα, για ελεύθερη προσέγγιση του πλοίου. Θα φανεί στην απόφαση του Σ.Α.Σ.

-Θα επαναλάβουμε ότι, οι τοπικοί άρχοντες πρέπει να επικεντρωθούν σε μία άλλη άγονη γραμμή, η οποία θα περιλαμβάνει τους σταθμούς: Καβάλα-Θάσο-Λήμνο-Άγιο Ευστράτιο-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη. Η υπάρχουσα γραμμή, είναι στην κυριολεξία άγονη από τον Άγιο Ευστράτιο μέχρι το Λαύριο. Ας ζητήσουν τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης τον χειμώνα, αλλά και το καλοκαίρι, για το τμήμα Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος.

-Πιστεύουμε πως η γραμμή Καβάλα-Θάσος-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη, θα έχει υψηλότερη επιβατική κίνηση, σε όλη την διάρκεια του δρομολογιακού έτους. Αν το Υπουργείο ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής θέλει να συνδέσει την βόρεια Ελλάδα με τις Κυκλάδες (Τήνο, Σύρο και άλλα νησιά), ας δημιουργήσει μία θαλάσσια γραμμή από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Δεν υπάρχει λόγος οι βορειοελλαδίτες να ταξιδέψουν από την Καβάλα μέχρι το Λαύριο και κάποιες ημέρες της εβδομάδας, να γίνεται προσέγγιση στο λιμάνι της Τήνου, ή στο λιμάνι της Σύρου, ή στο λιμάνι της Άνδρου.

-Σε προηγούμενο άρθρο αναφέραμε πως, η ένταξη της Τήνου στην άγονη γραμμή Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα, είναι αναβάθμιση για το λιμάνι «απόστολος Παύλος». Ωστόσο, η Καβάλα θα έχει μεγαλύτερο όφελος από την σύνδεση με Θάσο, Λήμνο, Άγιο Ευστράτιο, Σαμοθράκη, Αλεξανδρούπολη. Θεωρούμε ότι θα συμφωνήσουν, η αγαπητή δήμαρχος Λήμνου, Ελ. Γεώργα και οι συνάδελφοι της. Αν και ο δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, αδιαφορεί για την θαλάσσια επανασύνδεση με την Σαμοθράκη. Αλλά και στην Αλεξανδρούπολη δεν βλέπουν θετικά την σύνδεση της Σαμοθράκης με την Καβάλα. Ο στόχος τους είναι, να συνδεθεί η Αλεξανδρούπολη με την Λήμνο, τον Άγιο Ευστράτιο και τα μεγάλα νησιά του ανατολικού Αιγαίου πελάγους, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο. Θέλουν, δηλαδή, να δημιουργήσουν μία γραμμή, η οποία θα είναι ανταγωνιστική προς την άγονη γραμμή Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα.

-Επίσης, μία γραμμή στο βόρειο Αιγαίο πέλαγος (Καβάλα-Θάσος-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη) θα θωρακίσει την θαλάσσια περιοχή, από την ανεξέλεγκτη και προκλητική εισβολή των τουρκικών αλιευτικών σκαφών, τα οποία έχουν εκτοπίσει τα ελληνικά αλιευτικά σκάφη! Διότι, όταν κινείται καθημερινά ένα πλοίο, επιβατηγό-οχηματαγωγό, στην θαλάσσια περιοχή, θα είναι δύσκολο, έως απαγορευτικό, στα τουρκικά αλιευτικά σκάφη να αλωνίζουν. Και με την δραστηριότητα τους, να καταστρέφουν την ιχθυοπανίδα.

-Βεβαίως, η λύση για να σταματήσει οριστικά η τουρκική προκλητικότητα στο Αιγαίο πέλαγος, είναι η επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων από τα έξι στα δώδεκα ναυτικά μίλια. Κι ας τολμήσει η Τουρκία να πραγματοποιήσει την απειλή πολέμου (casus belli) εναντίον της Ελλάδας, αν ασκήσει το νόμιμο κυριαρχικό δικαίωμα της. Αν κηρύξει πόλεμο η Τουρκία, θα είναι εκείνη που παρανόμησε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ