-Η περιμετρική οδός δεν θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Καβάλα. Και για να κατασκευαστεί απαιτούνται 90 εκατομμύρια ευρώ, που υπερβαίνουν τον προϋπολογισμό του Δήμου Καβάλας. Αυτό είπε ο δημοτικός σύμβουλος της «συμπολίτευσης», Σωτήρης Τσεκμέζογλου, ενώ σχολίασε ακόμα ότι, η περιμετρική οδός δεν θα αποτρέψει τους επισκέπτες με τα αυτοκίνητα τους να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης.
-Εμείς, καρντάσι Σωτήρη, δεν θέλουμε να διώξουμε τους επισκέπτες από την Καβάλα. Αν προτιμούν να έρχονται με το αυτοκίνητο στο κέντρο της πόλης, θέλουμε να βρίσκουν μία ασφαλή θέση στάθμευσης, ώστε να μην γυρίζουν άσκοπα στους δρόμους για να αυξάνουν τον κυκλοφοριακό φόρτο. Επίσης, όταν δεν βρίσκουν νόμιμη και ασφαλή θέση, αναγκάζονται να παρανομήσουν σταθμεύοντας όπου βρούνε λίγο χώρο.
-Η κατασκευή της περιμετρικής οδού θα προσφέρει λύση στους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες οδηγούς. Για παράδειγμα, θέλει ο Καβαλιώτης οδηγός να πάει από την δυτική πλευρά, από την συνοικία της Κηπούπολης π.χ., στο Περιγιάλι. Γνωρίζοντας ότι στο κέντρο της πόλης υπάρχει αυξημένη κίνηση, κυρίως την τουριστική περίοδο, θα έχει εναλλακτική λύση να χρησιμοποιήσει την περιμετρική οδό. Έτσι, δεν θα υποχρεωθεί να διασχίσει το κέντρο και να εμπλακεί στο «μποτιλιάρισμα».
-Όσον αφορά το κόστος της κατασκευής του δρόμου (της περιμετρικής οδού), όσο θα περνούν τα χρόνια είναι λογικό να αυξάνεται. Κάποτε, στην δημοτική θητεία του Λουντοβίκ, η δαπάνη ήταν 40 εκατομμύρια ευρώ, αν θυμάμαι σωστά. Το 2030, η δαπάνη μπορεί να ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Και θα είναι απαγορευτική η πραγματοποίηση του έργου. Θέλετε, καρντάσι Σωτήρη, να βάλουμε ταφόπλακα στο έργο; Και να συνεχίσουν οι δημοτικές Αρχές να επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό στην Καβάλα, για να «διευκολύνουν» τους πεζούς, ώστε να απολαμβάνουν τους περιπάτους στους πεζόδρομους και τις πλατείες;
-Γιατί δεν λέτε, καρντάσι Σωτήρη, ευθέως στον Καβαλιώτικο λαό, αν η σημερινή δημοτική Αρχή θέλει, ή δεν θέλει, την κατασκευή της περιμετρικής οδού; Αν υπάρχει η βούληση να γίνει το έργο, τα χρήματα θα βρεθούν. Όπως επιμένει ο Θίοντορ να κάνει την «ενεργειακή κοινότητα» παίρνοντας δάνειο. Εγώ αντιλαμβάνομαι πως δεν έχει την βούληση η δημοτική Αρχή να «κυνηγήσει» το έργο της περιμετρικής οδού. Και με τις «πλάγιες» δηλώσεις, το δείχνει στον Καβαλιώτικο λαό.

















