-Είναι ευχάριστο για οποιαδήποτε επιχείρηση να εκσυγχρονίζεται και να προοδεύει, όπως και για Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας, το οποίο εισάγει νέες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό. Με τις υπηρεσίες αυτές, θέλει να γίνει ελκυστικό προς το επιβατικό κοινό και να καταφέρει να καλλιεργήσει την κουλτούρα της χρήσης των αστικών λεωφορείων, για την μετακίνηση εντός, αλλά και εκτός του αστικού ιστού.

-Η εφαρμογή της τηλεματικής τεχνολογίας, θα διευκολύνει τους επιβάτες, αλλά και την επιχείρηση, που προσδοκά να αυξήσει τον αριθμό των επιβατών και τα έσοδα. Η εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο, οι ηλεκτρονικές πινακίδες μέσα στα λεωφορεία και η κάρτα απεριόριστων διαδρομών, είναι βήματα προόδου. Ωστόσο, πρέπει να γίνει προσπάθεια, για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων και συγκεκριμένα, την προσαρμογή των λεωφορείων στο ιδιαίτερο ανάγλυφο της πόλης.

-Τα σημερινά λεωφορεία, τα περισσότερα από αυτά, είναι σε λειτουργία αρκετά έτη και το μήκος δυσκολεύει την κίνησή τους στους στενούς δρόμους, σε δρόμους που υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα και σε περιοχές με υψόμετρο μέσα στην πόλη.

-Για τις περιοχές που είναι δύσκολη η κίνηση των λεωφορείων, πρέπει να αποκτηθούν μικρότερα και ευέλικτα οχήματα και να γίνει καλύτερη κατανομή των δρομολογίων. Κατά την άποψη μου, η μεγαλύτερη χρονική αναμονή από τα τριάντα λεπτά στην στάση, απομακρύνει τους επιβάτες από την αστική συγκοινωνία. Επίσης, η τιμή του εισιτηρίου θα έπρεπε να μην υπερβαίνει το 1 ευρώ και να μην επιδοτείται από την κεντρική διοίκηση, ή τον Δήμο.

-Τέλος, χρειάζεται να δημιουργηθούν νέες γραμμές, οι οποίες θα εξυπηρετήσουν σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού στις περιοχές που εγώ χαρακτηρίζω προάστια» της Καβάλας και συγκεκριμένα: το Παληό, την Νέα Καρβάλη και τον Αμυγδαλεώνα. Μπορεί να θιγεί το οικονομικό συμφέρον του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, αλλά οι περιοχές αυτές «ανήκουν» στον αστικό ιστό της Καβάλας. Και θα εξυπηρετηθούν, θεωρώ, καλύτερα από την αστική συγκοινωνία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ