-Είναι προφανές ότι, η Aegean δεν επιθυμεί να κάνει δύο πτήσεις ημερησίως από τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος» προς τον αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» και αντίστροφα. Αποφάσισε από τις 28 Ιουλίου έως και τις 7 Σεπτεμβρίου 2025, να κάνει μία πτήση την ημέρα με ώρα αναχώρησης στις 10 το βράδυ.

-Κατά την άποψη μας, αν η Aegean επιμένει στην μία πτήση ημερησίως, είναι προτιμότερο το ταξίδι να γίνεται βράδυ. Το αεροπλάνο θα προσγειώνεται στον αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» πριν από τα μεσάνυχτα. Έτσι, οι επιβάτες θα διανυκτερεύουν και την επόμενη ημέρα θα κάνουν την δουλειά για την οποία ταξίδεψαν στην Αθήνα. Το ίδιο ισχύει και για τους επιβάτες που ταξιδεύουν από την Αθήνα προς την Καβάλα. Αν η πτήση είχε πρωινή αναχώρηση, θα έφταναν στην Αθήνα πριν από το μεσημέρι. Θα έκαναν την δουλειά τους, αλλά θα έπρεπε να διανυκτερεύσουν πάλι. Το πρωί της επόμενης ημέρας θα επιβιβάζονταν στο αεροσκάφος και από τον αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα πετούσαν στον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος».

-Θεωρούμε πως η βραδινή πτήση θα έχει υψηλότερη πληρότητα, σε σύγκριση με την πρωινή. Άρα, θα αποφέρει περισσότερα έσοδα στην αεροπορική εταιρεία. Ένα αεροσκάφος (ελικοφόρο) τύπου ATR 72-600, με 72 θέσεις επιβατών, είναι ικανοποιητικό για την εξυπηρέτηση της βραδινής πτήσης. Εκείνο που πρέπει να ζητηθεί από την εταιρεία, είναι να βάλει μία λελογισμένη τιμή εισιτηρίου, στην οποία θα λαμβάνεται υπόψη το κόστος διανυκτέρευσης του επιβάτη στο ξενοδοχείο. Αν η τιμή του εισιτηρίου είναι προσιτή, πιστεύουμε ότι οι Καβαλιώτες, οι Θάσιοι, οι Δραμινοί και οι Ξανθιώτες, θα επιλέγουν να ταξιδεύουν αεροπορικώς για την Αθήνα χρησιμοποιώντας μόνο τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος». Και δεν θα αναγκάζονται να πηγαίνουν οδικώς μέχρι την Θεσσαλονίκη και την Αλεξανδρούπολη.

-Επομένως, η επιστολή που έστειλαν οι τοπικοί άρχοντες (αντιπεριφερειάρχης, δήμαρχος, πρόεδρος του Επιμελητηρίου) προς τον πρωθυπουργό της χώρας, για να διαμαρτυρηθούν για την βραδινή πτήση, έπρεπε να σταλεί στην διοίκηση της Aegean και να ζητούν μία λογική τιμή στο εισιτήριο, για να μην επιβαρύνονται οικονομικά οι επιβάτες εκτός από το κόστος διανυκτέρευσης σε ξενοδοχείο. Νομίζουμε ότι το αίτημα αυτό, μπορεί να ικανοποιηθεί από την εταιρεία. Δεν είναι κάτι παράλογο. Η Aegean θέλει καλύτερες πληρότητες στις πτήσεις. Και εφόσον οι ταξιδιώτες από την περιοχή επιλέγουν τον αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», θα αισθάνεται «ασφάλεια» για την γραμμή.

-Όσον αφορά την προσέλκυση κι άλλης αεροπορικής εταιρείας, με σκοπό να «σπάσει το μονοπώλιο» της Aegean, είμαστε επιφυλακτικοί για το αποτέλεσμα. Καταρχάς, θα γίνει συμφωνία μεταξύ των εταιρειών, για να «μοιραστούν» την βραδινή πτήση. Η μία εταιρεία θα κάνει την πτήση τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή, Κυριακή και η άλλη τις υπόλοιπες ημέρες (Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο). Την επόμενη εβδομάδα εναλλάξ. Ακόμα κι αν η μία εταιρεία βάλει χαμηλότερο εισιτήριο, δεν θα εξυπηρετούνται όλοι οι επιβάτες μόνο τις ημέρες της εβδομάδας που έχει την βραδινή πτήση.

-Επίσης, αν η δεύτερη εταιρεία κάνει νέα πτήση, με πρωινή αναχώρηση, θα υπάρχει το πρόβλημα που προαναφέραμε. Δηλαδή, ο επιβάτης θα παραμένει στην Αθήνα (ή στην Καβάλα) έως το πρωί της επόμενης ημέρας, για να πάρει το αεροπλάνο της επιστροφής. Θεωρούμε υπερβολικό να κάνουν δύο πτήσεις ημερησίως, δηλαδή τέσσερις συνολικά, οι δύο εταιρείες. Δεν θα έχουν την επιθυμητή πληρότητα τα αεροσκάφη. Και είναι πολύ πιθανό να είναι αεροσκάφη με μικρή χωρητικότητα επιβατών (κάτω των 50).

-Το ερώτημα είναι, γιατί δεν έδειξε ενδιαφέρον άλλη αεροπορική εταιρεία, εκτός από την Aegean, για να έρθει στον σύγχρονο αερολιμένα «Μέγας Αλέξανδρος», τον οποίο ανακαίνισε ριζικά η Fraport Hellas; Φοβάται, μήπως, το «μονοπώλιο» που έχει η Aegean; Οι εταιρείες παρακολουθούν την επιβατική κίνηση σε όλους τους αερολιμένες και γνωρίζουν ποιοι έχουν προοπτική ανάπτυξης.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τα ελικοφορα που βαζει για καβαλα η Α εχουν προβλημα με θερμοκρασιες 32 βαθμους και πανω. Θα πρέπει να μειωσουν και ακυρωσουν κρατησεις και να στρεσσαρουν τα αεροπλανα με συνεπεια βλαβες και καθυστερησεις οταν εχει καθσωνα. Μου τυχε ενα σαββατο του ιουλιου οταν αντι να φυγει επτα το πρωι απο αθηνα αποφειωθηκε κατα τις οκτω και βαλε και μετα απο καβαλα θα κανε δρομολογιο θεσνικης ενω μεχρι το βραδυ η καθυστερηση θα φθανε δυο ωρες για την τελευταια πτηση του. σε ενα τεστ που κανα το βραδινο δρομολογιο για το διμηνο απο δευτερα θα ειναι αιρμπας με μεγαλυτερη χωρητικοτητα και χωρις τα προβληματα ελικοφορων επιπλεον ειναι και πιο γρηγορο
    Ομως ειναι αληθεια οτι αν φτασεις σε χρυσπολη δεκα το βραδυ και δεν παρεις ταξι η εχεις καποιον να σε παρει η συνεχεια ειναι προβληματικη. Αυτο οφειλεται στην συγκοινωνιακη απομονωση εκτος απο ταξι μονο χρυσουπολης και κατι δρομους αγροτικους με τρακτερ και επικινδυνους. Απο το 1981 τιποε δεν αλλαξε οποτε ας μην παραπονιοουνται ιδιαιτερα οι πασοκτζηδες μια και μολις εγκαινιαστηκε πηραν την εξουσια το 1981 και το εγκατελειψαν αυτοι, ο ανηψιος του ΓΠ, η ΝΔ και οι πρωτη φορα αριστερα μια απο τα ιδια …
    Αυτοι που διαμαρτυρονται για την ακυρωση του πρωινου ειναι ισως οι ιδιοι που φωναζαν οτι ειναι πολυ πρωι ουτε ωμοι ουτε ψημενοι τρωγονται

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ