Σε νέα εποχή περνάει η «σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου», συμπληρώνοντας επτά (7) έτη έργου, με την ένταξη δύο (2) νέων εταίρων (partners), του Δήμου Θάσου και της Eurobank. Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο «Καλογερικό» στον Λιμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου 2025, παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί, αναδείχτηκαν οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις για τους προορισμούς και ανακοινώθηκε η διεύρυνση της σύμπραξης ισχυροποιώντας την περαιτέρω.

Όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου, η Όλγα Κεφαλογιάννη, υπουργός τουρισμού, προλόγισε την εκδήλωση μέσα από βιντεοσκοπημένο μήνυμα, με το οποίο συνεχάρη τους εταίρους για το έργο που υλοποιούν και την επιτυχημένη διεύρυνση της σύμπραξης. «Με σύγχρονο σχεδιασμό και μεθοδικότητα, η Καβάλα και η Θάσος μπορούν να εδραιωθούν ως πολυθεματικοί, αυθεντικοί και βιώσιμοι προορισμοί, ενισχύοντας την θέση τους στην διεθνή αγορά», είπε. Σύντομο χαιρετισμό απηύθυναν και οι: Παναγιώτης Αρχοντής, αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ο οποίος ανακοίνωσε την δέσμευση της Περιφέρειας να συμμετάσχει στην σύμπραξη, Ελευθέριος Κυριακίδης, δήμαρχος Θάσου. Γραπτό χαιρετισμό απέστειλαν οι: Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας, υφυπουργός εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, Θεόδωρος Μουριάδης, δημάρχος Καβάλας.

Στον απολογισμό του συνολικού έργου προχώρησε η Ρένα Σκουλούδη, Senior Marketing Strategist της Marketing Greece, αναδεικνύοντας τα οφέλη και τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την ένωση δυνάμεων, την συνεργασία και την ενιαία στρατηγική στους προορισμούς μέσω της σύμπραξης. Η εγγύτητα των προορισμών, που συμπληρώνουν ο ένας τον άλλο, ο αυθεντικός χαρακτήρας τους, το πλήθος των εμπειριών που προσφέρουν και το αφήγημα που έχει δημιουργηθεί γι’ αυτούς, αποτυπώθηκαν μέσα από την ανάλυση των δράσεων της σύμπραξης: storytelling και αφηγηματικό περιεχόμενο, digital campaigns, ταξιδιωτικά άρθρα, δημοσιογραφικά ταξίδια, self-guided audio walking tour και travel podcast, που αναδεικνύουν την ταυτότητα της Καβάλας και της Θάσου. Στην συνέχεια, οι εταίροι συζήτησαν για την περαιτέρω ανάπτυξη του προορισμού και τόνισαν την δυναμική που προκύπτει από την συντονισμένη προσπάθεια.

O Ανδρέας Φιορεντίνος, γενικός γραμματέας Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), δήλωσε: «Ο πολιτισμός, η θάλασσα, οι ποικίλες δραστηριότητες και η άμεση συνδεσιμότητα μεταξύ Καβάλας και Θάσου, συνθέτουν ένα ελκυστικό και ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν, ιδανικό για οικογένειες και ζευγάρια κάθε ηλικίας. Η συμμετοχή του Δήμου Θάσου και της Eurobank σε αυτή την κοινή προσπάθεια, αποτελεί μία σημαντική εξέλιξη. Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενισχύει ενεργά την προβολή των προορισμών τόσο ως μέλος της σύμπραξης, όσο και μέσα από το ευρύ δίκτυο συνεργασιών του στο εξωτερικό».

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece, ανέφερε: «Η συνένωση δυνάμεων στην σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου ισχυροποιείται περαιτέρω σήμερα με την ένταξη του Δήμου Θάσου και της Eurobank. Μία νέα δυναμική για την σύμπραξη, που ενισχύει το σημαντικό έργο που έχουν υλοποιήσει οι εταίροι, ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece, η AEGEAN, η Marketing Greece και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Η σημερινή μέρα, είναι το αποτέλεσμα της αξίας που παράγεται μέσα από την δημιουργία κοινοτήτων, αλλά και της σημασίας του να χτίζουμε κοινές βάσεις για την τουριστική ανάπτυξη των προορισμών, με όρους βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας».

Ο Αντώνης Μιτζάλης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, είπε: «Με μεγάλη χαρά συμμετείχα στην ημερίδα. Κλείνοντας εφτά χρόνια ζωής, η σύμπραξη Καβάλας-Θάσου για την προβολή και προώθηση του τουρισμού της περιοχής μας, ανέδειξε την δύναμη και αποτελεσματικότητα της συνεργατικότητας. Ευχαριστούμε όλους τους θεσμούς που συμμετέχουν για την αμέριστη υποστήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια, χαιρετίζουμε την είσοδο των νέων μελών και μένουμε προσηλωμένοι στην αδιάλειπτη υποστήριξη κάθε προσπάθειας ανάδειξης και προβολής της περιοχής μας. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές και την Marketing Greece για την άψογη διοργάνωση. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πάντα φιλόξενο Δήμο Θάσου».

Ο Πάρις Παρασχούδης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, δήλωσε: «Η ενδυνάμωση της σύμπραξης τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αποδεικνύει την απαράμιλλη συνεργασία και το πλούσιο έργο που πετύχαμε τα επτά χρόνια από την σύστασή μας. Οι πόροι και τα μέσα των δύο πολύ σημαντικών νέων εταίρων, του Δήμο Θάσου και της Eurobank, καθώς και η δέσμευση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης να ενταχθεί στο σχήμα, θα βοηθήσουν πολλαπλασιαστικά στην επίτευξη τον στόχων μας. Η σύμπραξη αυτή αποτελεί ένα σπουδαίο παράδειγμα συνεργασίας φορέων δημοσίου  και ιδιωτικού τομέα με πολλούς εμπλεκόμενους και συνέργειες πολλών σχέσεων. Η εμπιστοσύνη των εταίρων στην δημιουργική και μεθοδική προσέγγιση της Marketing Greece, στην ανάδειξη των προορισμών Καβάλας-Θάσου, αποτελεί και την εγγύηση της επιτυχίας του εγχειρήματος».

Ο Αδάμ Καφετζής, α΄ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, είπε: «H σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αποτελεί για όλους όσοι συμμετέχουμε, μία στρατηγική επένδυση στο κοινό μέλλον του τόπου, με στόχο την ενοποίηση των προσπαθειών για μία ολιστική, πολυθεματική τουριστική εμπειρία, που θα προσελκύσει επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το Επιμελητήριο Καβάλας, θεσμικός φορέας με πολυετή εμπειρία και ουσιαστική παρέμβαση στον αναπτυξιακό σχεδιασμό του τουριστικού τομέα, συμμετέχει στην σύμπραξη από την ίδρυσή της, επιβεβαιώνοντας την πάγια θέση του για στήριξη των πρωτοβουλιών που προάγουν την τοπική ανάπτυξη, ενδυναμώνουν τις τουριστικές επιχειρήσεις και προάγουν την συνέργεια μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Συγχαίρουμε όλους τους εταίρους για το έργο που έχει υλοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια και καλωσορίζουμε τους δύο νέους, τον Δήμο Θάσου και την Eurobank».

Ο Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το έργο που έχει υλοποιήσει η σύμπραξη τουρισμού Καβάλας-Θάσου τα τελευταία επτά χρόνια, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάδειξη των δύο περιοχών ως ελκυστικών και αυθεντικών τουριστικών προορισμών. Το στρατηγικό σχέδιο προβολής, που πραγματοποιήθηκε με συνέπεια, επαγγελματισμό και δημιουργικότητα, συνοδεύτηκε από απτά αποτελέσματα και ανέδειξε την αξία της αγαστής συνεργασίας μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων με κοινό όραμα και στόχους. Θέλω να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες φορείς και να καλωσορίσω θερμά τον Δήμο Θάσου και την Eurobank, που ενισχύουν περαιτέρω αυτή την προσπάθεια. Ως Fraport Greece, παραμένουμε σταθεροί υποστηρικτές της σύμπραξης, επιβεβαιώνοντας την διαχρονική μας δέσμευση στην ενίσχυση των συνεργειών ως καθοριστικό παράγοντα για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε».

Η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director της AEGEAN, μέσω μηνύματος που απέστειλε, είπε: «Η επιτυχία της σύμπραξης Καβάλας-Θάσου αποδεικνύει στην πράξη την δύναμη της συνεργασίας. Μετά από επτά χρόνια συντεταγμένης και πολυεπίπεδης προσπάθειας, νιώθουμε μεγάλη ικανοποίηση, πιστεύοντας ότι η συμβολή μας στην ανάπτυξη των δύο προορισμών υπήρξε ουσιαστική. Βεβαίως, παρά την σταθερά ανοδική πορεία, υπάρχει ακόμα σημαντική δυναμική ανάπτυξης. Το επόμενο βήμα, είναι η συντονισμένη προώθηση ενός εμπλουτισμένου τουριστικού προϊόντος, με όρους βιωσιμότητας, που θα ανταποκρίνεται τόσο στις ανάγκες των επισκεπτών, όσο και των τοπικών κοινωνιών, προσελκύοντας κοινά με περισσότερα και διαφορετικά ποιοτικά και εποχικά χαρακτηριστικά. Η AEGEAN θα συνεχίσει σταθερά να στηρίζει αυτή την πορεία, διατηρώντας ένα δίκτυο διασύνδεσης που ανταποκρίνεται απόλυτα στις εκάστοτε ανάγκες και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις προσέγγισης νέων αγορών. Με χαρά καλωσορίζουμε τα νέα μέλη της σύμπραξης, τον Δήμο Θάσου και τη Eurobank και παραμένουμε ανοιχτοί στον διάλογο, για να σχεδιάσουμε από κοινού τα επόμενα βήματα, με στόχο την ανάπτυξη και την ευημερία των δύο περιοχών».

Οι νέοι εταίροι της σύμπραξης δήλωσαν:

Ο Γιάννης Μαρκιανός, αντιδήμαρχος τουρισμού και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου, είπε: «Η εκδήλωση ανέδειξε την δυναμική της συνεργασίας Καβάλας και Θάσου στον τουρισμό. Μαζί χτίζουμε ένα ισχυρότερο και πιο βιώσιμο τουριστικό μέλλον για την περιοχή μας».

Ο Νίκος Γιαννικόπουλος, επικεφαλής Retail Business Banking της Eurobank, δήλωσε: «Η Eurobank στηρίζει σταθερά κάθε πρωτοβουλία για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος, υποστηρίζοντας έργα που αναβαθμίζουν τις υποδομές, ενισχύουν την τουριστική προσφορά και δημιουργούν ένα μέλλον βιώσιμο και ανθεκτικό στις προκλήσεις».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την θεματική συζήτηση «Διαμορφώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία», στην όποια οι: Νίκος Κίτρινος, Co-founder MTBR Thassos και πρόεδρος Περιβαλλοντικής Κίνησης Θάσου, Γιάννης Μαρινόπουλος, Executive Chef Xenios Gate Group, Σοφία Τσίγκου, πρόεδρος Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού της Καβάλας, Χρυσάνθη Οικονομίδου, υπεύθυνη ξεναγήσεων Κτήμα Βιβλία Χώρα, Μαίρη Ρετσίνα, VoiceOver Artist-Radio Producer-Travel Podcaster & Editor, συζήτησαν με την Ανδρονίκη Κάλφα, Marketing Manager της Marketing Greece, για την σημασία της διατήρησης της αυθεντικότητας των προορισμών, το πολυεπίπεδο τουριστικό προϊόν τους και την δυναμική τους να ανταποκριθούν σε ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών ενδιαφερόντων. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η τοπική κοινωνία, καθώς και πλήθος εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων και Ενώσεων και του τουρισμού. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με ένα cocktail party, που διοργάνωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου στο «Καλογερικό».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ