-Στην Αλεξανδρούπολη, είπε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, Στράτος Μακρογιαννίδης, η δημοτική Αρχή επιδοτεί το εισιτήριο της αστικής συγκοινωνίας. Το μέτρο αυτό, πρόσθεσε, βοήθησε να μειωθεί η κίνηση των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης και οι κάτοικοι να αναζητούν νέες γραμμές για την εξυπηρέτηση τους.
-Η τιμή του εισιτηρίου είναι 1 ευρώ και 20 λεπτά. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης επιδοτεί το 70% της τιμής του εισιτηρίου. «Ο επιβάτης πληρώνει ένα ευτελές αξίας εισιτήριο, κάπου στα σαράντα λεπτά και το υπόλοιπο το επιδοτεί ο Δήμος», είπε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας. Δηλαδή, πρόεδρε καρντάσι, ο επιβάτης στην Αλεξανδρούπολη αγοράζει το εισιτήριο για να μπει στο αστικό λεωφορείο στην τιμή των 40 λεπτών του ευρώ; Ή πληρώνει όλο το αντίτιμο, του 1 ευρώ και 20 λεπτών;
-Αν πληρώνει 40 λεπτά, να μας πεις και το ποσοστό της πληρότητας των δρομολογίων, δηλαδή πόσα εισιτήρια κόβονται σε κάθε δρομολόγιο. Σημειωτέον, η Αλεξανδρούπολη είναι πόλη με σημαντικό πληθυσμό φοιτητών. Οι περισσότεροι φοιτητές δεν έχουν Ι.Χ. μέσο μεταφοράς και μετακινούνται με τα αστικά λεωφορεία, ή με άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.
-Αν, πάλι, ο επιβάτης στην Αλεξανδρούπολη πληρώνει 1 ευρώ και 20 λεπτά, πως ωφελείται από την επιδότηση του εισιτηρίου; Στην περίπτωση αυτή, ωφελείται μόνο το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Αλεξανδρούπολης, το οποίο επιδοτείται από τον Δήμο, αλλά καρπώνεται όλο το αντίτιμο του εισιτηρίου.
-Πάντως, δεν καταλαβαίνω, πρόεδρε καρντάσι, γιατί ένας Δήμος, ένας Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πρέπει να επιδοτεί την μετακίνηση με ένα μέσο μαζικής μεταφοράς. Και γιατί να επιδοτεί τον πάροχο μιας δημόσιας υπηρεσίας; Ο Δήμος Καβάλας υπέγραψε σύμβαση με το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, για να παρέχεται η υπηρεσία της μεταφοράς με λεωφορείο μέσα στον αστικό ιστό μόνο στους δημότες; Την αστική συγκοινωνία χρησιμοποιούν, όπως προανέφερα, οι φοιτητές, αλλά και επισκέπτες της πόλης. Γιατί ο Δήμος, δηλαδή οι Καβαλιώτες, να επιδοτούν την χρήση του αστικού λεωφορείου από τους φοιτητές και τους επισκέπτες;
-Εγώ, πρόεδρε καρντάσι, δεν συμφωνώ με αυτό. Θα μπορούσα να δεχτώ την επιδότηση της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας, για να μπορεί ο Δήμος να λειτουργεί και να συντηρεί τον στόλο των δημοτικών αστικών λεωφορείων. Αλλά στην Καβάλα, δεν έχουμε δημοτική αστική συγκοινωνία.

















