-Δεν ξέρω πόσο σημαντικό έργο είναι η κατασκευή πεζοδορμίου, μήκους 273 και πλάτους 3 μέτρων, αλλά θεωρώ αστείο, καρντάσια, να βγάζει δελτίο Τύπου μία δημοτική Αρχή, για να προβάλλει μία τέτοια παρέμβαση. «Με συνεχείς παρεμβάσεις αφενός βελτιώνουμε την ασφάλεια μετακίνησης των πεζών και την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες και αφετέρου, βελτιώνουμε την την ασφάλεια διέλευσης των διερχόμενων οχημάτων από τις δημοτικές οδούς», δήλωσε ο δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, μετά την υπογραφή της σύμβασης, για την εκτέλεση του έργου κατασκευής πεζοδορμίου στον Λιμένα.
-Όταν κατασκευάζεται ένας δρόμος μέσα στην πόλη, κατασκευάζονται και τα πεζοδρόμια, για να κινούνται οι πεζοί. Εκτός κι αν, για τον δήμαρχο Θάσου και μερικούς άλλους πολιτικούς, δεν είναι αυτονόητη η ύπαρξη πεζοδρομίων. Να ξεκαθαρίσω το εξής. Δεν αναφέρομαι στην χρησιμότητα του πεζοδρομίου, αλλά στην προσπάθεια μερικών να πείσουν τον κόσμο πόσο σημαντική είναι η κατασκευή του πεζοδρομίου.
-Ποιος έχει αγοράσει αυτοκίνητο χωρίς ζώνες ασφαλείας (και αερόσακους); Αν ένας δρόμος κατασκευάστηκε χωρίς πεζοδρόμια, πρέπει να ντρέπεται γι’ αυτό ο δήμαρχος! Επίσης, πρέπει να ντρέπεται αν το πλάτος του πεζοδρομίου είναι τόσο, ώστε να μην χωράει να κινηθεί ο πεζός, ή αν η κατάσταση του πεζοδρομίου μπορεί να προκαλέσει τον τραυματισμό του πεζού. Δεν μπορεί, όμως, να βγάζει ανακοίνωση μία δημοτική Αρχή, ότι κατασκεύασε, ή επισκεύασε, το πεζοδρόμιο. Γιατί, δεν θα βγάλει ανακοίνωση μία αυτοκινητοβιομηχανία, ότι πούλησε αυτοκίνητα χωρίς ζώνες ασφαλείας (και αερόσακους).
-Δεν χρειάζεται, επομένως, να βγει μία τέτοια ανακοίνωση, διότι ο πεζός θα δει το πεζοδρόμιο, που έχει υποχρέωση ο δήμαρχος να κατασκευάσει, ή να επισκευάσει. Κατανοώ πως βρισκόμαστε σε εκλογικό έτος και οι τοπικοί άρχοντες διακατέχονται από την αγωνία της εκλογής, ή επανεκλογής τους, αλλά ας είναι σοβαροί και εγκρατείς (στην προβολή τους).

















