-Ο νέος υπουργός ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, αφού πέτυχε στην διαχείριση της κρίσης της πανδημίας του covid19 ως υπουργός υγείας και στην συνέχεια στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών και των άλλων καταστροφών ως υπουργός κλιματικής κρίσης και προστασίας του πολίτη, αφού απογείωσε τον ελληνικό τουρισμό, ως υπουργός τουρισμού, ήρθε να αναμορφώσει και την ελληνική ακτοπλοΐα!
-Κάλεσε στο υπουργείο τους αιρετούς των νησιών του βόρειου Αιγαίου πελάγους, της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου, για να ενημερωθεί και να συζητήσουν για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών. Ο υπουργός ανέφερε πως η γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Άγιος Ευστράτιος-Λαύριο, θα συνεχίσει να είναι η βασική γραμμή για την εξυπηρέτηση των νησιών της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου με την ηπειρωτική χώρα. Πρόσθεσε, ακόμα, ότι υπάρχει ενδιαφέρον από ναυτιλιακές εταιρείες για την συγκεκριμένη γραμμή, μετά την νίκη που πέτυχε το Υπουργείο στο Συμβούλιο της Επικρατείας (απέναντι στους πλοιοκτήτες). Να το δούμε, υπουργέ και στην πράξη.
-Ήταν σφάλμα του προηγούμενου υπουργού, Χρήστου Στυλιανίδη, να καταργήσει την σύνδεση από την Καβάλα. Αμέσως, όμως, οι τοπικές κοινωνίες ξεσηκώθηκαν και πέτυχαν την δέσμευση, σε προφορική βάση σήμερα, του υπουργού να παραμείνει η γραμμή.
-Θα έπρεπε, ωστόσο, στην συνάντηση να υπάρχει παρουσία της Καβάλας, είτε από βουλευτή(ές), είτε από τον αντιπεριφερειάρχη, είτε από τον δήμαρχο. Ο αγώνας άρχισε με την συμμετοχή της Καβάλας και θα τελειώσει με την στήριξη της Καβάλας. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, γιατί απουσίαζε εκπρόσωπος της κοινωνίας της Καβάλας; Μήπως δεν προσκλήθηκε κάποιος από τον υπουργό; Αν δεν έγινε πρόσκληση, οφείλει η Καβαλιώτικη πλευρά να διαμαρτυρηθεί στον Βασίλη Κικίλια. Προφορικώς και εγγράφως.
-Η (θαλάσσια) σύνδεση δεν αφορά μόνο την επιβίωση της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου, αλλά και την υποβάθμιση της Καβάλας (αν καταργηθεί). Ήδη, η Καβάλα βιώνει το πρόβλημα από την διακοπή των εβδομαδιαίων δρομολογίων. Χωρίς τα πλοία της ακτοπλοΐας και με περιορισμένα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή προς τον Πρίνο της Θάσου, το λιμάνι «απόστολος Παύλος» θα γίνει ένα ήσυχο αλιευτικό και τουριστικό καταφύγιο; Αυτό θέλουν να συμβεί οι τοπικοί άρχοντες; Αν όχι, πρέπει να αφυπνιστούν έγκαιρα!


















η προκηρυξη του Ιανουαριου ηταν για δρομολογιο Λαυριο-Αη Στρατης- Λημνος με υποχρεωση να πηγαινει και Καβαλα (σε ποιο λιμανι επαφιεται στην επιλογη του πλοιοκτητη). Απο Λαυριο μεχρι Λημνο και επιστροφη ηταν επιδοτουμενο. Η Καβαλα ειναι τσοντα και δεν εχει επιδοτηση. Για 35164,75 ανα δρομολογιο πηγαινε-ελα, τρια την εβδομαδα. Δεν βγαιναν οποτε κανεις δεν κατεβηκε. Απο Απρ και μεχρι Οκτ εχει κινηση τουριστων συν φορτηγα για τουριστικες αναγκες τροφοδοσιας οποτε θα ξανατρεξει ο διαγωνισμος. Κανε συντηρηση το πλοιο Φεβ και Μαρτιο και ασε τους υπουργους να καιγονται τα μπατζακια τους να κανουν νεα προκηρυξη τον Απριλιο.